گزارش روز:بفرمایید این شما و این هم برزخ فوتبال بوشهر!

شناسه خبر: 37703
تاریخ انتشار: 22 تیر 1401

حال و روز فوتبال بوشهر آنقدر بد و فاجعه بار دنبال می شود که فقط باید برایش خون گریست !

در وضعیت اسفناک تیمداری در استان بوشهر و در روزهایی که برخی مثلا مسئول برای فروش امتیاز شاهین شهرداری لحظه شماری میکنند تا بیش از ۸۰ بازیکن جوان و آینده دار به سرنوشت نامعلومی دچار شوند!

از شاهین شهرداری و مزایده خبر جدیدی نیست و احتمالا با عدم حضور خریدار ،مزایده در نوبت دوم برگزار خواهد شد.هر چند برخی از تهران برای خرید بدون پرداخت پول ،دندان تیز کرده اند!

ایرانجوان هم در بلاتکلیفی محض قرار دارد! تیم سقوط کرده ،مربیان تیم جوانان و امید با من بمیرم و تو بمیری تیمداری میکنند اما نه هیات مدیره ای وجود دارد و نه عزمی برای نجات ایرانجوان که حداقل برای حضور در لیگ سه هم امیدی نداشته باشند.آنهم در باشگاهی که املاک آن اندازه هزینه های یک تیم لیگ برتری و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد!

در گناوه هم مسئولی برای تیمداری و در لیگ دو یا سه روی خوش نشان نمیدهد! وضعیت شاهین عامری هم که نامعلوم دنبال می شود .مالک این باشگاه باید هر چه سریعتر تکلیف خود را روشن کند اما حیف از تیمی که به راحتی صعود کرد ولی بازیکنانش اکنون باید به فکر یک تیم دیگر باشند مگر اینکه معجزه ای رخ دهد!

برزخ فوتبال را در سال “هزار و چهارصد و یک” دیدیم و اکنون عده ای انگشت شمار گویا از این وضعیت لذت میبرند و جوانان با استعداد استان بوشهر در حسرت…

چقدر بی رحم شده اید نسبت به این فوتبال و در آخر اینکه از ماست که بر ماست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.