کوتاه با مرد اول ورزش استان :به داد ایرانجوان و شاهین شهرداری برسید!

شناسه خبر: 37747
تاریخ انتشار: 31 تیر 1401

با تعین تکلیف حضور تیم شاهین عامری در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران،اکنون زمان آن رسیده که سرپرست اداره ورزش و جوانان استان برای دو تیم پرطرفدار شهر بوشهر هم دست بکار شود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر کمال صالح احمدی از زمان روی کار آمدن بر مسند ورزش استان تلاشهای فراوانی برای بهبود وضعیت تیمهای فوتبال داد و حتی از ورود بودجه خوبی به ورزش خبر داد که البته هنوز جزئیات این اتفاق رسما اعلام نشده است.

آنچه از نفر اول ورزش استان انتظار می رود این است که دو تیم پرطرفدار ایرانجوان و شاهین شهرداری هم تعین تکلیف شوند تا علاقه مندان به این دو باشگاه امیدوار باشند تیمهای محبوب آنها از این روزهای بحرانی خارج شوند!

ایرانجوان و هیات مدیره آن باید مقابل صالح احمدی نشسته و یک باشگاه با این همه سرمایه به درستی اداره شود. از سویی دیگر شاهین شهرداری که مشخص نیست کی از شر مزایده خلاص می شود باید تا بیست روز دیگر اسامی بازیکنانش را برای حضور در رقابتهای لیگ دسته دوم فصل آتی به سازمان لیگ اعلام کند!

این دو باشگاه حال و روز خوبی ندارند و شاید اگر شخص صالح احمدی با جدیت وارد ماجرا شود و طرفین را بخواهد ،شاهد روزهای پر امید برای صدها جوان شاغل در این تیمها باشیم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.