نوذر اسماعیلی مالک باشگاه قائم آرامیس کنگان: سهمیه لیگ برتری جوانان استان را گرفتیم تا بچه های ما دیده شوند

شناسه خبر: 37810
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1401

مالک باشگاه قائم آرامیس کنگان می گوید برای پیشرفت جوانان این شهر و حتی شهرهای همجوار ،باشگاه داری را با قدرت ادامه خواهد داد.

نوذر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر از خرید امتیاز تیم جوانان برای رقابتهای استانی بنام باشگاهش خبر داد و افزود:هدف من خدمت به جوانان دیارم است و حق فوتبال کنگان بیش از اینهاست.در پی مذاکرت فشرده موفق شدیم امتیاز رقابتهای جوانان استان را خریداری کنیم تا بچه های شهرم دغدغه ای برای دیده شدن نداشته باشند.

وی ادامه داد:سالهاست در بخش های مختلف بانوان و آقایان تیمداری میکنیم. در فوتبال تیم نونهالان ما راهی بازی های کشوری شده ،فوتسال ما در سطح استان فعالیت میکند و تیم بزرگسالان آقایان هم برای حضور در جمع مدعیان لیگ استان در حال تدارک می باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه کنگان یک بخش مهم فوتبال و ورزش استان محسوب می شود که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد به حضور و باشگاهداری در بخش بانوان اشاره مهمی کرد و افزود:در رشته والیبال هم آقایان و هم بانوان سالهاست تیمداری میکنیم و همواره یکی از مدعیان قهرمان هستیم که نشان میدهد کار ما به خوبی در حال انجام است.دو هفته پیش هم صاحب جام قهرمانی رقابتهای جوانان والیبال استان شدیم .

 

مالک باشگاه قائم آرامیس کنگان در خاتمه تصریح کرد:باشگاهداری در بخش خصوصی واقعا سخت و طاقت فرسا می باشد اما وقتی پای پیشرفت جوانان شهرستان کنگان وسط باشد باز هم تلاشمان بیشتر خواهد شد.صدها نوجوانان و جوانان از روستاهای اطراف تا شهر کنگان برای دیده شدن و رسیدن به آرزوهایشان راهی باشگاه ما می شوند تا حقشان را در ورزش بگیرند و من از هیچ کوشش دریغ نخواهم کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.