نهً ! پورامینی اهل کم آوردن نیست…حالا تجربه پوشیدن پیراهن بزریل ایران برایش لذت بخش است

شناسه خبر: 37853
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1401

زنگ آغاز لیگ برتر به صدا درآمد و حسین پورامینی با کمترین جلسه تمرینی پیراهن برزیل ایران را بر تن کرد و مقابل فولاد خوزستان از ابتدا به میدان رفت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر هافبک برازجانی و باتجربه فوتبال ایران از روی که ایرانجوان را ترک کرد تا اکنون که در آستانه ۳۱ سالگی قرار دارد به هر تیمی رفت بدون کم و کاست بازی کرد تا حالا یکی از با تجربه های لیگ گرانقیمت ایران لقب گرفته است.

دو فصل خوب در پیکان اما سلیقه سرمربی خودروسازان با حسین جور در نیامد. او ذوب آهن و تارتار را انتخاب نکرد و راهی مس رفسنجان شد .فصل تمام شد ولی در اردوی مس رفسنجان به یکباره همه چیز عوض شد.هافبک برازجانی جنس فوتبالش دویدن و توپ گرفتن است . او تکلهای مدل خودش را را میزند و در خبرها آمد که او در استان کرمان ماندگار است و این بار مس کرمان…

پورامینی مثب برخی ها اهل جار و جنجالهای رسانه ای نبود و هنگامی که دید رفتارها صادقانه نیست عطای کرمان را به لقایش بخشید.زردهای پرطرفدار آبادانی و پرکاس سرمربی جدید فوتبال ایران برای گرفتن وی سماجت بیشتری به خرج دادند تا اینکه پورامینی به نفت پیوست.

او نزدیک به نود دقیقه مقابل فولاد خوزستان بازی کرد آنهم بدون کمترین تمرین ممکن اما نشان داد حالا تیم قدیمی شهر آبادان برای یک فصل روی او حساب کرده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.