این پسر تاریخ ساز می شود؟زارعی در آستانه یک رکورد خاص

شناسه خبر: 37889
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1401

ادیب زارعی دروازبان بوشهری و ۱۹ ساله تیم ملی جوانان ایران در آستانه یک تاریخ سازی بزرگ قرار دارد.

وقتی در ابتدای اردوهای استعدادیابی تیمهای ملی نونهالان و نوجوانان ایران حاضر بود و به راحتی خط می خورد،هرگز نا امید نشد تا اینکه با حضور صمد مرفاوی در راس تیم ملی جوانان ایران گلر بوشهری خودی نشان داد.

زارعی که فصل گذشته و حتی زمان رقابتهای لیگ برتر به همراه شاهین شهرداری بازی کرده بود ،برای به نمایش گذاشتن شایستگی های خود تلاش دوچندانی کرد.او در رقابتهای کافا نفر اول تیم ملی در هر چهار بازی بود و نمایش خوبی ارائه داد .کار با پای او و شروع مجددها در کنار خروجهای مطمئن باعث شد تا مرفاوی روی او حساب ویژه داشته باشد.

تا این تاریخ ،فوتبال بوشهر گلری در رقابتهای جام جهانی جوانان نداشته و پسر بلند بالای فوتبال بوشهر می تواند تاریخ سازی کند به شرط آنکه دور از حواشی کارش را ادامه دهد.در سالهای اخیر و در لیگ های مختلف دروازبان بوشهری به تیم ملی و ترکیب اصلی راه پیدا نکرده و شاید در بازی های مقدماتی قرقیزستان و سپس ازبکستان ادیب بتواند این طلسم را بشکند.

روزگاری رضا عبدالله زاده گلر نامدار باشگاه شاهین در اردوی تیم ملی جوانان ایران حاضر بود و حالا بوشهری ها امیدوار هستند این پسر بتواند نامش را در تاریخ ثبت کند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.