گزارش روز:حال شاهین چگونه خوب می شود؟

شناسه خبر: 37985
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1401

مراحل واگذاری باشگاه دست دومی شاهین شهرداری در حالی وارد فاز جدید شد که رسما شهرداری دیگر کنار این نام نیست و اتفاقی که برخی اعضای شورا دوستش داشتند رقم خورد!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر روز پنج شنبه شرکتی که امتیاز شاهین را خریده اعلام کرد پرویز عبدی پور بازیکن سابق این باشگاه که سابقه کار در هیات فوتبال را دارد به عنوان نماینده تام الاختیار معرفی شد.نام این برند و شرکت در اختیار مهدی قنبری است و احتمالا او و دوستانش برای این تیم در رقابتهای دسته دوم تصمیم گیری خواهند کرد.

شاهین شهرداری قطعا بدهی هایی از گذشته داشته و دارد ، باید دید کی و با چه شرایطی برای پرداخت بدهی ها و احتمالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام شود و در این راه مسئولان شهری و استانی هم آیا حمایتی خواهند کرد یا خیر؟

آنچه از گذشته باید درس گرفته شود و در این شرایط اقتصادی که هیچ کس دلش برای فوتبال در بوشهر نمی سوزد و حاضرند مربی بدون کارنامه را در اولین تجربه سرمربی گری به کار بگیرند تا تیم استان ۵گل دریافت کند اما از بومی های استان کمک نخواهند پس بای همت کنند و به یکدیگر کمک کنند

. با این وضعیت باید فوتبالی ها بیشتر به هم کمک کنند تا حال و روز جوانان بومی بهتر شود.شاهین این پتانسیل را دارد که از تیمهای پایه خودش بهترین ارتزاق ممکن را داشته باشد و تصمیم گیران این شاهین جدید که احتمالا پسوند هم خواهد داشت از آوردن بازیکن غیر بومی به صورت فله ای خودداری کنند و در سال اول تیمی در حد بضاعت برای ماندن آماده کنند. هر چند بوشهری ها نشان داده اند اگر اندکی وضعیت مالی در تیمهای آنها به ثبات برسد می توانند برای صعود در هر رده ای آماده شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.