فوتبال چغادک و یک ویترین تازه بنام آبی دلان در لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر+تصاویر

شناسه خبر: 38003
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1401

چغادک شهری در استان بوشهر که در مسیر بوشهر به برازجان واقع شده است.

چغادک که حالا تبدیل به بخش شده است طی سالهای اخیر در رشته ورزشی فوتبال تکاپوی زیادی داشته تا جایی که پیام چغادک در رقابتهای جام حذفی مقابل تیم سرشناسی مانند ذوب آهن اصفهان به میدان رفت.

اکنون و در شرایطی که چغادک با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر جمعیت پتانسیل بالایی در فوتبال دارد تیمی بنام آبی دلان به رقابتهای لیگ برتر بزرگسالان استان راه پیدا کرده است.

موسی رحمت ستاره سابق فوتبال بوشهر در ابتدای راه مربی گری بعد از کار در رده های پایه ،راه درست را پله پله طی کرد و حالا به عنوان سرمربی آبی دلان چغادک برای لیگ برتر امسال آماده می شود.

شهر چغادک که جمعیت مهاجر زیادی از خوزستان و دیگر شهرهای استان بوشهر را در خود جای داده ،استعدادهای فوتبالی فراوانی دارد که با رسیدن آبی دلان به بالاترین رقابتهای فوتبال استان در سطح بزرگسالان ،حالا یک ویترین فوتبالی برای بازیکنان همان بخش شده است تا توانایی های خود را به رخ بکشند.

حال که فوتبال در استان بوشهر با بی مهری تاریخی مسئولان مواجه شده ،بخش خصوصی و فردی مانند رضا سلیمی مدیر عامل باشگاه آبی دلان چغادک وارد این عرصه شده تا حداقل این شهر پرجمعیت در ۱۵ کلیومتری بوشهر با فوتبال بر سری زبانها افتاده باشد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.