گزارش روز:خانه به دوشی تیمها در گناوه و دیلم! زمین چمن مناسب نیست و نداریم!

شناسه خبر: 38026
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1401

این روزها در شهرهای پر رونق گناوه و دیلم علاوه بر نداشتن تیمهای فوتبال در سطح اول یا دوم فوتبال ایران،یک دغدغه جدید و ناراحت کننده هم وجود دارد:کمبود زمین برای مسابقات رسمی فوتبال!

در حال و روزی که فوتبال استان بوشهر بابت نداشتن پول و سرمایه بدترین روزهای تیمداری اش را سپری میکند ،تیمهای دو شهر شمال استان یعنی گناوه و دیلم برای یک تمرین نود دقیقه ای یا یک بازی دوستانه باید راهی استان همجوار شوند که جای تعجب و تاسف دارد!یعنی تیمی از شهر گناوه برای تمرین باید راهی بهبهان یا زیدون شوند و برگردند !

طبق آخرین خبرهای رسیده زمین چمن ورزشگاه شهید سراجی گناوه  در مرحله کاشت بذر می باشد و تنها زمین چمن دیلم نیز در مرحله خاک برداری قرار دارد و این یعنی تیمهای فوتبال در این دو شهر از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان باید آواره شهرهای دیگر شوند.

وقتی نگاه به ورزش و فوتبال در یک استان به شکلی دنبال می شود که فقط حسرت آن برای جوانان باقی مانده که چرا نباید از نفت و گاز و فولاد مانند اصفهان و خوزستان استفاده کنند ،اکنون نداشتن زمین چمن مناسب جدیدترین دغدغه فوتبالی ها در گناوه و دیلم شده است.

این در حالی است که فوتبال در اکثر استانهای ایران به عنوان یک مقوله مهم اقتصادی دیده می شود در استان بوشهر در بهبود وضعیت چمن هم دچار مشکل هستیم!

کاش مسئولان مربوطه در این دو شهر فوتبالدوست برای حل مشکلات زمین چمنهای طبیعی و مصنوعی تدبیری تازه داشته باشند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.