گلزنی‌های محمد محبی؛ اصرار ساپینتو بی‌جهت نبود!

شناسه خبر: 38063
تاریخ انتشار: 16 مهر 1401

در ابتدای فصل، استقلال با وجود در اختیار داشتن امیرارسلان مطهری و آرمان رمضانی و همین‌طور به خدمت گرفتن پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اما اصرار شدیدی روی جذب محمد محبی داشت.

پشت این اصرار هم درخواست ریکاردو ساپینتو بود، به این خاطر که سرمربی تیم استقلال بازی‌های محمد محبی را در لیگ برتر پرتغال دیده بود و با توجه به شناختی که از این بازیکن داشت، برای حضور وی اصرار می‌کرد. این اصرار تا جایی پیش رفت که باشگاه سانتاکلارا با دریافت مبلغی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار رضایتنامه این بازیکن ایرانی را به صورت قرضی برای حضور در استقلال صادر کرد.

حالا مشخص شد که اصرار ریکاردو ساپینتو برای جذب محمد محبی بی‌جهت نبود، به این خاطر که محمد محبی تا به این جای کار زننده سه گل سرنوشت‌ساز برای استقلال بوده است و از همه مهم‌تر در خط حمله تیم آبی تاثیرگذار بازی می‌کند. بازیکنی که با دعوت به اردوی تیم ملی از این پس با احساس مسئولیت بیشتری در خط حمله تیمش بازی می کند و به خوبی می داند با توجه به ترافیک در خط حمله تیم ملی برای تداوم حضور در اردوی این تیم حق حتی یک نمایش بد را نخواهد داشت.

محمد محبی، در بازی دیروز با وجود پرتعداد بودن بازیکنان فولاد در خط دفاعی بالاخره راه نفوذ را پیدا کرد و با باز کردن دروازه این تیم موجب شد تا استقلال در روزی که شایستگی برد را هم داشت، دست کم به یک امتیاز بازی دست پیدا کند. دستیاران کارلوس کی‌روش که از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند، اسم محمد محبی را بار دیگر یادداشت و به سرمربی تیم ملی ارائه دادند و حالا محمد محبی دوباره یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است.

مهاجم بوشهری که استقلال دومین تیم لیگ برتری‌اش محسوب می شود، در سایه دعوت به تیم ملی این شانس را دارد که در فصل جاری تبدیل به آقای گل تیمش شود و حتی برای کسب عنوان آقای گلی مسابقات بجنگد. به این خاطر که در خط حمله آبی‌ها توپ های زیادی به او ختم می شود و از همه مهم‌تر پیمان بابایی هم با او همکاری خوبی دارد که نمونه اش را در بازی با گل‌گهر دیدیم.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.