لیگ استان،بازیکن با کیفیت فراوان دارد مثل این خزروان+عکس

شناسه خبر: 38182
تاریخ انتشار: 18 آبان 1401

لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر این هفته ها در حالی دنبال می شود که هر هفته رقابتهای جذاب و در عین حال پر تماشاگری برگزار می گردد.

این لیگ امسال با حضور تیمهای مختلفی که برای رسیدن به جام هزینه کرده اند هفته سوم خود را پشت سر گذاشت و فعلا گسار تیم قدیمی شهر بوشهر از دل محله جبری با رضا نظرزاده در صدر قرار دارد.

این چهره غلامحسین خزروان یکی از خوب های لیگ تا این هفته بوده که معلوم نیست چرا بازیکنی با این کیفیت تا کنون به حقش نرسیده است.

خانواده خزروان در محله فوتبال خیز هلالی همواره از چهره هایی بودند که تکنیک آنها مثل پدر همین چهره زبانزد بود.در لیگ دسته اول و دوم فوتبال ایران تیمهای استان بوشهر حاضر هستند اما انگار ندیدن بچه های بوشهر هنری بوده که برخی آن را به خوبی فرا گرفته اند.

در جدال تیمهای گسار بوشهر و ابوذر کنگان این چهره در چلوی مدافعین گسار یک بازی بی نقص را ارائه داد.خزروان ساده بازی کرد ،به موقع تکل زد و در تایم حضور مدافعین تیمش در خط حمله وظیفه پوشش دادن را به خوبی انجام داد تا تیم پرطرفدار بوشهری برای رسیدن به قهرمانی امیدوار تر شود.هافبک تدافعی گسار که در تیم جوانان ایرانجوان و توحید یک مدافع آخر با کیفیت بود در ۲۷ سالگی رقابتهای لیگ برتر استان را تجربه میکند و با امید برای رسیدن به روزهای خوب زندگی میکند تا شاید لیگ های بالای کشوری را بدست آورد که دور از ذهن نیست!

هر اتفاقی برای فوتبال بوشهر رخ دهد ،امتیاز خرید و فروش شود یا مسئولی دلش فوتبال نخواهد اما این فوتبال نمیمیرد چرا که فوتبال در خون زندگی بوشهری ها جاری است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.