کاپیتان سلمان چشم در چشم اشکان دژاگه+تصویر

شناسه خبر: 38454
تاریخ انتشار: 21 دی 1401

خوشه طلایی ساوه یکی از تیمهای لیگ یکی در حالی به مصاف فولاد خوزستان پر ستاره در رقابتهای جام حذفی رفت که بازوبند این تیم بر بازوی یک بوشهری بسته شده بود.

سلمان بحرانی هافبک خوش فکر و دونده بوشهری در دومین سال حضورش با لباس خوشه طلایی در ۳۱ سالگی بازوبند این تیم را با بازو بست و ابتدای بازی چشم در چشم اشکان دژاگه قرار ملی پوش نامی فولادی ها بازی را آغاز کرد.

سلمان که در اوج دوران فوتبالش با استقلال خوزستان و لیگ قهرمانان آسیا یک گل برگردان تاریخی را ثبت کرد بعد از بازی در تیمهای شاهین و ایرانجوان سفرهای مارکوپولویی جالبی داشت از فجر شیراز تا مس رفسنجان و حتی مس کرمان که همیشه نشان داده بازیکن قابلی است حال اینکه بازیکنانی نظیر او در تیم هم استانی مانند پارس جنوبی جم خواهانی ندارند { پول نفت استان ما فقط برای غریبه هاست} بر میگردد به همان نگاه همیشگی و تکراری که برخی دوست ندارند بومی ها در استان خودشان پولی بگیرند و باید ارزش های خود را در دیگر تیمهای فوتبال ایران نشان دهند.

سلمان روزگاری در تیمهای توحید،کارگر بنه گز و گسار هم بازی کرد و اکنون یک بازیکن با تجربه در لیگ دسته اول محسوب می شود که کاپیتان خوشه طلایی لقب گرفته است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.