محمود خرمزی :هدف ما در مس سونگون فقط صعود است / از معرفت رسول خطیبی هر چه بگویم کم است

شناسه خبر: 38473
تاریخ انتشار: 27 دی 1401

مربی بوشهری مس سونگون می گوید:این تیم برای صعود همه انگیزه های لازم را دارد و نیم فصل یک رقابت جانانه را گروه شاهد خواهیم بود.

محمود خرمزی مربی بوشهری مس سونگون در گفتگو با خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر با بیان این مطلب ادامه داد:تبریز جایگاه مشخصی در فوتبال ایران دارد و مجموعه مس برای رسیدن به لیگ دسته اول و اتفاقات بزرگ تر آماده خواهد شد.

وی پیرامون حضورش در مس سونگون توضیح داد:برادری و معرفت رسول خطیبی برایم تازگی ندارد و او دنیایی از مرام و مردانگی است که کسانی که با او کار کرده اند، این مهم را به خوبی لمس کرده اند. یوسف بحشی زاده همبازی سابق من و یکی از بزرگان فوتبال تبریز سرمربی مس سونگون است که رفتار و عملکرد او بی نظیر است و من کنارش آرامش دارم.تیم خوبی داریم و بازیکنان یکدست برای صعود به لیگ دسته اول در تلاش هستند.مجموعه باشگاه یک محیط حرفه ای و در نهایت آرامش را ایجاد کرده اند که مدیون مدیریت حاج رسول می باشد که در رشته های دیگر هم فعالیت چشمگیری دارند.

از خرمزی در مورد فوتبال بوشهر و حال روز تیمها پرسیدیم که اینگونه پاسخ داد:حرفی نیست ،همه چیز گویا است و من فقط دلم برای استعدادهای استان می سوزد که یک جا همین نزدیکی نگاه به آنها نمی شود و در مرکز استان هم اهمیتی برای فوتبال قائل نیستند هر چند غیر ممکن است فوتبال در بوشهر بمیرد اما حق بچه های با استعداد استان ما بیش از این هاست.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.