رزاقی راد: بگویند برو می‌روم /در زمین خودمان غریبه هستیم

شناسه خبر: 38692
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1401

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید مشکلاتشان بسیار است که اساسی‌ترین آن زمین است.

روز گذشته پارس جنوبی جم مقابل خلیج فارس ماهشهر به نتیجه تساوی رسید. ایمان رزاقی راد در این رابطه گفت: بچه‌های ما زمان خیلی کمی برای انجام تمرینات تاکتیکی داشتند و از شرایط تمرین دور بودند. با این حال باز چند موقعیت داشتیم که طبق روال گذشته تبدیل به گل نشد و اگر  بازیکنان بیشتر دقت می‌کردند به گل می‌رسیدیم. نیمه دوم خلیج فارس دفاعی بازی کرد و‌ با توجه به اینکه زمین ما شرایط نا مساعدی دارد نتوانستیم آن‌قدر که باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم.
وی ادامه داد: یک صحنه هم صد درصد پنالت بود که داور تشخیص داد پنالتی نیست. توپ از پای گلر ما جدا شد و اگر کارشناس هم بیاورند برای اینکه بخواهد هوای فدراسیون را داشته باشد و یا به برنامه‌های بعدی هم دعوت شود می‌گوید پنالتی نیست. وار هم که نداریم و این چندمین بار است که ما از داوری متضرر می‌شویم. دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که پنالتی اعلام کنند؟

 

سرمربی پارس جنوبی در مورد شایعه برکناری‌اش عنوان کرد: فعلا که به من چیزی نگفته‌اند. مدیریت باشگاه باید در این رابطه تصمیم بگیرد و کسی با من تماس نگرفته که طی جلسه‌ای بروم و از خودم دفاع کنم. مشکلات ما اینجا بسیار است و باید فرصتی باشد تا آن‌ها را مطرح کنم. اگر‌ بنا به ماندن باشد با قدرت ادامه می‌دهیم و اگر هم بگویند برو مشکلی نیست می‌پذیریم.
رزاقی راد در پایان در مورد روند اخیرشان افزود: روندمان خیلی خوب نبوده که بخواهم از آن دفاع کنم. البته که ما در جام حذفی جزو ۸ تا رفتیم. چوکا را بردیم و در چند بازی دیگر هم خیلی موقعیت داشتیم با وجود اینکه زمین ما افتضاح است. من آقای کمالوند را درک می‌کنم چون تیمش روی زمین فوتبال بازی می‌کند و از وقتی به مشهد آمد مشاهده کردید که پیروز شدند. ما در زمین خودمان غریبه هستیم. زمین بازی ‌و تمرین ما یکی است، در کجای دنیا این‌گونه است؟ چمن ما غیر استاندارد است و خراب شده، بعد دوستان توقع دارند ما این‌گونه به لیگ برتر بیاییم؟


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.