تیم ملی جوانان که حق بوشهری ها را نداد، حداقل برای تیم امید تلاش کنید!

شناسه خبر: 39255
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1402

بزودی نام سرمربی تیم ملی امید ایران اعلام خواهد شد و این تیم برای حضور در رقابتهای آسیایی باید تمریناتش را آغاز کند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر بعد از اعلام شدن اسامی تیم ملی جوانان ایران و در کمال تعجب نام هیچ بازیکنی از استان بوشهر در لیست دوستی مهر دیده نشد که لازم است از سمت استان و هیات فوتبال پیگیری های لازم صورت بگیرد.

در شاهین تابان امسال و بخصوص در نیم فصل دوم که نتیجه گیری ها بهتر شد و امیدها برای بقا با حضور بازیکنان  تیم جوانان و امید در ترکیب بزرگسالان وضعیت را بهبود بخشید حداقل ۵ بازیکن به راحتی می توانند در لیست تیم ملی امید ایران حاضر باشند که نباید به سادگی از آنها گذشت.

از مسعود محبی در خط دفاعی گرفته تا درخشش مهدی زارعی در سمت راست ،یک بازیکن دونده و با کیفیت مثل مهدی قاسمی که در خط هافبک بازی میکند.ابوالفضل پولادی ،محمد حسین مهر ،ناصرزاده،عالی حسینی ،گواف محمد بازیار و چند جوان دیگر به راحتی در رقابتهای لیگ دسته دوم برای مهدی قنبری به میدان رفتند و این همان بتزین سبزی است که فوتبال بوشهر در تیمهای شاهین و ایرانجوان همیشه به عنوان یک برند به فوتبال ایران معرفی کرده است.

در همین ایرانجوان بازیکنانی مانند بادره،ماهینی و علوی هم براحتی می توانند در لیست تیم ملی امید باشند به شرط آنکه از استان به سرمربی تیم امید برای استفاده از بازیکنان مستعد اطلاعات درست داده شود.

در کنار اینها ادیب زارعی هم به عنوان گلر تیم ملی جوانان برای تیم ملی امید هم بخت زیادی دارد.

تیم ملی امید سهم بازیکنان مستعد استان بوشهر است پس لطفا برای گرفتن حق آنها تلاش کنید!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.