واکنش رسمی محبی به جدایی از استقلال

شناسه خبر: 39387
تاریخ انتشار: 14 تیر 1402

محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.

از دیگر علامت سوال‌های بازار نقل و انتقالاتی استقلال، تعیین تکلیف محمد محبی است. قرارداد قرضی وینگر بوشهری با آبی‌ها به پایان رسیده و او باید به پرتغال برگردد تا سانتاکلارا درباره این بازیکن تصمیم گیری کند.

هر چند که استقلالی‌ها می‌توانستند با پرداخت ۶۰۰ هزار یورو، قرارداد محبی را دائمی کنند، اما بدقولی آبی‌ها در پرداخت یکی از اقساط این بازیکن سبب شد تیم پرتغالی زیر تفاهم‌نامه قبلی بزند و حالا آنها برای جدایی قطعی این بازیکن، خواستار رقم ۳ میلیون یورویی، مطابق با بند فسخ موجود در قرارداد محبی شده‌اند.

در این میان نیز چند تیم روسی و در صدر آنها باشگاه روستوف به صورت جدی خواستار به خدمت گرفتن محمد محبی است و گفته می‌شود با تیم پرتغالی نیز در مراحل پایانی توافق قرار دارد. با وجود این مسئله، محبی با انتشار یک استوری از آخرین فرصت استقلال برای توافق با سانتاکلارا خبر داد.

محبی در این استوری نوشته است:

«سلام خدمت شما هواداران عزیز استقلال
باید به اطلاع شما برسانم که از سه هفته پیش، به مدیران باشگاه اعلام کردم که قلبا دوست دارم در استقلال بمانم و تا آخر این هفته وقت دارید که با باشگاه سانتاکلارا به توافق برسید ولی تا به الان توافقی رخ نداده و بعد از اتمام فصل با وجود پیشنهادهایی که بوده به احترام شما هواداران عزیز با هیچ تیمی مذاکره نکردم و منتظر پاسخ مدیران بودم و هستم.

اگر در این چند روز در مذاکرات توافقی رخ ندهد، من مجبور به تصمیم‌گیری جدیدی خواهم بود…»


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.