خبر روز:بازگشت تیم بزرگسالان ایرانجوان خورموج به لیگ برتر استان

شناسه خبر: 39468
تاریخ انتشار: 28 تیر 1402

باشگاه قدیمی و پرطرفدار شهر خورموج بار دیگر به سطح اول فوتبال استان بوشهر بازگشت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوان خورموج که در سالهای گذشته تنها در سطح فوتبال پایه تیمداری میکرد با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتر استان بار دیگر در لیگ برتر بزرگسالان استان فعالیت خواهد کرد.تیم پرطرفدار شهر خورموج که زنده یاد حاج غلام منفرد به همراه همسر و پسرانش با همه وجود با آن زندگی میکردند در روزهای اوج با بهنام ابولی تا لیگ دسته دوم کشور هم رسید اما عدم حمایت مسئولین از فوتبال باعث شد تا ایرانجوان خورموج از تیمداری در رده بزرگسالان فاصله بگیرد.

حامد منفرد فرزند زنده یاد حاج غلام منفرد با اعلام  این خبر افزود:فوتبال با خانواده منفرد عجین شده و خدمت به ورزش استان بوشهر و شهرستان دشتی یکی از مهمترین دغدغه های مرحوم پدرم بود .در سالهای گذشته در رده های مدرسه فوتبال تا تیمهای پایه تیمداری کردیم اما در فصل جدید یک رده مهم به باشگاه ما اضافه شد و آنهم تیم بزرگسالان خواهد بود.

وی تصریح کرد:سهمیه لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر را از دیر خریداری کردیم تا جوانان خورموجی و شهرهای اطراف بتوانند در رده بزرگسالان خودنمایی کنند. هدف اصلی ما تولید و پرورش است و سپس به نکات بعدی فکر خواهیم کرد .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.