دعوت ۷ بوشهری به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان

شناسه خبر: 39518
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1402

 

مسئول دپارتمان کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: هفت بازیکن استان بوشهر به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران دعوت شدند.

به گزارش از مهر، احسان دریانورد اظهار داشت: با اعلام لیست تیم ملی نونهالان هفت بازیکن بوشهر به نام‌های احمد شهابی، محمود دانایی فرد، سینا فولادی، سامان خسروی، ابوالفضل رجب زاده، مهرشاد آردن و سینا جمال به اردوی تیم ملی نونهالان که روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد در مرکز ملی فوتبال ایران در تهران دعوت شدند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های کمیته جوانان و استعدادیابی در سال جدید در ادامه برنامه استعدادیابی سال‌های گذشته در رده‌های مختلف و تشکیل تیم‌های منتخب در سطح شهرستان‌ها و استان و معرفی به تیم‌های ملی، برگزاری لیگ مدارس فوتبال در سطح استان، طراحی فرم یکپارچه ثبت نام فوتبال آموزان و طراحی سایت ساماندهی مدارس فوتبال در سطح استان خواهد بود که فرم‌های مورد نظر به باشگاه‌ها و هیأت فوتبال شهرستان‌ها ارسال شده است.

مسئول دپارتمان کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: برنامه‌هایی در نظر داریم که بتوانیم بازیکنان مستعد را در طرح استعدادیابی شناسایی کنیم و با تشکیل تیم‌های منتخب رده‌های سنی در طول سال زیر نظر کمیته استعدادیابی فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که ریاست هیئت فوتبال استان با فدراسیون فوتبال انجام شده با انتخاب استعدادیاب هایی در استان و با دعوت از مربیان‌تیم های ملی در استان بازیکنان مستعد را برای اردوهای استعدادیابی تیم ملی آماده نگه داریم.

وی تصریح کرد: در حال برنامه ریزی برای برگزاری فستیوال مدارس فوتبال استان در اواخر مرداد ماه هستیم که این فستیوال شامل مدارس فوتبال مجاز خواهد بود که از شهرستان‌ها مجوزهای لازم را گرفته باشند.

بوشهر مهد پرورش بازیکنان بزرگ است

دریانورد بیان داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر مهد پرورش بازیکنان بزرگ بوده و باعث شده بعضی‌ها از این قضیه سو استفاده کنند از خانواده‌ها خواهشمندم در انتخاب مدرسه فوتبال، تیم‌های باشگاهی و تمرینات خصوصی با مربیانی همکاری کنند که مجوزهای لازم از هیئت فوتبال استان را دارا باشند و به اطلاعیه‌هایی که توسط هیأت فوتبال صادر می‌شود دقت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بارها دیده شده بعضی از افراد و مربیان به بهانه‌های مختلف بازیکنان و خانواده‌ها را به بیرون از استان از ترغیب خواهند کرد و باعث سو استفاده‌هایی خواهند شد در صورتی که در استان تمام رده‌های سنی حاضر در لیگ برتر و یا دسته اول کشور حتی لیگ‌های برتر استان حضور دارند.

مسئول دپارتمان کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: خانواده‌ها می‌توانند انتقادات، پیشنهادات یا مشکلاتی در مدارس فوتبال، باشگاه‌ها، مربیان، مدیران را در طول هفته به هیئت فوتبال استان مراجعه کنند.

وی افزود: از آغاز سال جدید، ۱۵ بازیکن در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان به اردوهای استعدادیابی تیم ملی انتخاب شده اند. در سال گذشته ما بازیکنانی از استان بوشهر داشتیم که در مسابقات آسیایی، مقدماتی جام جهانی، کافا حضور داشته اند که امسال اگر بتوانیم در تلاش هستیم در کنار تلاش بازیکنان سهمیه استان را در تیم‌های ملی بیشتر شود.

دریانورد گفت: در این فرصت جا دارد تشکری از رئیس، دبیر هیئت فوتبال استان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان‌ها و همچنین رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی شهرستان‌ها داشته باشم که با تمام سختی‌هایی که وجود دارد در انجام برنامه‌های کمیته جوانان و استعدادیابی همراهی و همکاری لازم را دارند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.