روانخواه سرمربی پارس جنوبی جم:مقابل خیبر نود دقیقه با کیفیت دویدیم و دفاع کردیم / در بازی بعدی خانگی هواداران ما از بازی لذت خواهند برد/ بودجه ۳۳ میلیاردی ما برای ۴۵ بازیکن و کادر فنی است

شناسه خبر: 39568
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1402

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی جم در پایان بازی تیمش مقابل خیبر خرم آباد مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.

سرمربی پارس ابتدا اینگونه پاسخ داد که انتظار دارم سوالات در سطح بالاتری پرسیده شود و دوست دارد سوالات تخصصی تر باشد اما در مورد شرایط تیم این اولین بازی لیگ ما بود و تا دیروز ما شرایط تمرین در این زمین را نداشتیم.نود دقیقه با کیفیت دویدیم و خوب دفاع کردیم.روی کاغذ با مدعی اصلی صعود بازی داشتیم.خیبر یک تیم با شخصیت بود که شرایط ساختاری آنها خوب است. همچین بازی با هر شکلی جای تقدیر دارد.این پیروزی مبارک مردم جم و این برد تعداد هواداران ما را در بازی های خانگی بیشتر میکند.

وی ادامه داد:تشکر ویژه ای دارم از بازیکنانم که بیش از توان خودشان در این بازی گذاشتند.از همکارانم تقدیر میکنم که در دو ماهه گذشته خیلی وقت گذاشتند.مدیریت تیم و شخص رضاییان که به من اعتماد کرد هم ممنونم.

امروز چند غایب داشتیم اما هیچ وقت قبل و بعد بازی به این مسائل نمیپردازم.هوشمند یک بازیکن بومی است که اولین بار است در شهرش بازی میکرد و مسولیت او زیاد بود که از جمله بازیکنان با استعداد بومی است.در سالهای گذشته بچه های جم و محدوده شهر جم در این تیم دیده نشدند اما من به آنها بها دادم.

روانخواه در واکنش به این سوال که آخرین وضعیت جذب علی دشتی و پورامینی اینگونه پاسخ داد :ما جای خالی در سهمیه بزرگسال ،امید و زیر ۲۳ سال داریم .سعی کردیم با وسواس بازیکن بگیریم .کارنامه بازیکنان فصل گذشته ما مشخص است.نمیخواهم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم اما شرایط را به مدیریت باشگاه با توجه به بودجه اختیار داده ایم.۳۳ میلیارد تومان بودجه بین بازیکنان و کادر فنی بایدتقسیم شود که حدود ۴۵ نفر می شویم.من به تیمی انگ یا تهمت نمیزنم ولی ساختار باشگاه ما پول زیر میزی نیست و فقط امیدوارم قانون فدراسیون فوتبال برای برخی تیمها دور نخورد .

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد:انتظار داشتم این تعداد هوادار بیاید .بازی ما مقابل یک تیم مدعی بود.حساسیت برای هوادار ما ایجاد شد که راهی ورزشگاه شوند ولی با نتایج تیم تعداد هوادار بیشتر خواهد شد.قبل از بازی شرایط چمن را دیدم اما هیچ صحبتی نکردم ولی برای ساخت امکانات سخت افزاری که باشگاه ما توانش را دارد دوست داریم در جم باشیم و تمرین کنیم.

روانخواه در خاتمه اضافه کرد:بازی دوستانه ابتدای فصل به ما کمک کرد که خیبر را شکست دهیم.هیچ حریف آسانی در لیگ یک وجود ندارد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.