گزارش روز:حال و روز تیمی بنام شاهین

شناسه خبر: 39592
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1402

کمتر از هفده روز دیگر رقابتهای لیگ دسته دوم ایران آغاز خواهد شد و تیمهای متمول در لیگ دو یارگیری و برپایی اردوها را به بهترین شکل پشت سر میگذارند.

در بوشهر تیمی بنام شاهین تابان تنها سهمیه لیگ دویی استان بلاتکلیف ترین روزهای خود را سپری میکند.

مهدی قنبری و دوستانش فصل گذشته شاهین تابان را از شاهین شهرداری با وساطت اعضای شورای شهر تحویل گرفتند که در نیم فصل دوم انبوهی بازیکن جوان و با استعداد بومی عصای دست آنها گردید و بار دیگر یادآور شدند که فوتبالیست در استان بوشهر آنقدر پیدا می شود و تنها خجالتش برای آن مسئولی است که این استعدادها را باور نداشت!

حالا در روزهای برزخی که عبدی پور مدیر عامل شاهینی ها اعلام کرده بود برای فروش امتیاز چاره ای ندارند و در مقابل جمالی سرپرست اداره ورزش عنوان کرده بود که اجازه خروج امتیاز را از استان نخواهد داد این کشمکش و سایه فروش با شایعاتی نیز همراه شد.

گفته می شود فردی اصفهانی چند روزی است باب مذاکرات را با مالکین شاهین باز کرده که تیم را از آنها بخرد.چانه زنی ها بر سر نه میلیارد و یازده میلیارد است و این در حالی است که تیمهای پایه این باشگاه از نونهالان تا بزرگسالان با بیش از ۱۰۰ فوتبالیست معلق هستند و دل نگران از اینکه چه سرنوشتی برای آنها رقم می خورد!

شهرداری نوشهر با میثاقیان ،شهرداری ماهشهر با امیر خلیفه اصل،شهرداری بندرعباس با خریدهای میلیاردی در حال تیمداری هستند اما در بوشهر شورا و شهرداری هیچ رغبتی به تیمداری نداشته و ندارند تا مشخص شود ورزش و یک صنعت بنام فوتبال چقدر نزد دوستان مهم بوده و هست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.