هفته اول لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر / کامبک شهریار ،پیروزی دیلمی ها در خانه

شناسه خبر: 39683
تاریخ انتشار: 19 مهر 1402

زنگ آغاز لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر به صدا درآمد و هفته اول برگزار شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شهریار تیمی که مهدی طارمی به اتفاق دوستانش روانه مسابقات کرده در ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف ایرانجوان خورموج رفت.

روی نیمکت تیم خورموجی بهنام ابولی مرد متین و با شخصیت نشسته بود و در سوی مقابل علی بهشتیان جوان اولین تجربه سرمربی گری در لیگ استان را با برد پشت سر گذاشت.

محمد تیموری خیلی زود برای ایرانجوان خورموج گلزنی کرد تا میزبان برای رسیدن به گل عطش بیشتری داشته باشد.صادق گشنی میدان داری کرد و با گرفتن خطاهای متوالی یک وزنه کاملا متفاوت برای شهریار بود.بهشتیان که بازیکن با تجربه در تیمش کم ندارد روی دوندگی بی امان چند جوانش به گل رسید.رحیم محمودی ،محد دهقانی و حسن پوربهی سه بار دروازه ایرانجوان خورموج را باز کردند.از این بازی حدود هزار نفر بازدید کردند تا مشخص شود فوتبال باشد،تیمداری باشد هوادار عشق فوتبال راهی ورزشگاه پیر شهر خواهد شد.

بازی تیمهای آبی دلان بنه گز و وحدت قباکلکی به تساوی یک بر یک انجامید.برای بنه گزی ها امیر زنده بودی و برای وحدت مهدی جمهیری گلزنی کردند.در این بازی دو ضربه پنالتی به تیر دروازه خورد که سهم هر تیم یکی بود!

شهباز بندر محمد عامری در دلوار با یک گل تیم قدیمی سکان بوشهر را شکست داد.پژمان سوری تنها گل بازی را به ثمر رساند.

ابوذر کنگان در خانه و با تنها گل وحید پیش بین از روی نقطه پنالتی موفق شد سرخ دلان چاه مبارک را شکست دهد و به سه امتیاز مهم در هفته اول دست پیدا کند.

ستارگان شاهد دیلم در خانه سه امتیاز را گرفت.دیلمی ها با گلهای بازیکنان باتجربه ای مثل علی باولی و حسام تراکمه مقابل قایم آرامیس به برتری رسیدند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.