گزارش روز:این خبر شوخی نیست!طلب دویست میلیون تومانی که چهار میلیارد شد/ دوشنبه روز سیاه باشگاه ایرانجوان؟!

شناسه خبر: 39798
تاریخ انتشار: 06 آبان 1402

با رای دادگاه بزودی آگهی مزایده و فروش مال غیر منقول در مورد زمین  با ارزش باشگاه ایرانجوان برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان شاهد به حراج رفتن زمین باشگاه قدیمی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوان که در سالهای اخیر با مدیریت جالبی فقط سقوط و ماندن در لیگ را تجربه کرده بود اکنون باید طلب مربوط به سال ۱۳۸۹ را پرداخت نماید.

طبق حکمی که طلبکار این باشگاه در سال ۸۹ بابت طلب خود از این باشگاه به مبلغ ۲۲۲ میلیون تومان می بایست دریافت میکرد اما تاخیر های فراوان باعث شد تا این مبلغ بابت هزینه دادرسی و خسارت تاخیر به بیش از چهار میلیارد تومان برسد.

این در حالی است که زمین متعلق به باشگاه ایرانجوان در کنار ساحل شهر بوشهر با ارزش بسیار بالایی در سالهای اخیر به اندازه یک مغازه معمولی درآمد داشته و دیگر زمین متعلق به این باشگاه نیز در خیابان چمران بلا استفاده مانده است !

ایرانجوان در سالهای اخیر به صورت پلکانی از لیگ دسته اول و رقابت با تیمهای بزرگ به لیگ دسته سوم رسید . مزایده روز دوشنبه هشتم آبان ماه راس ساعت ۹ صبح برگزار میگردد و مشخص نیست هیات مدیره،هیات موسس و بزرگان این باشگاه قدیمی برای جلوگیری از این فاجعه چه تدبیری اندیشیده اند!

باشگاهی که روزگاری سازندگی و حضور در لیگ دسته اول با معرفی ستاره ها پیش می رفت حالا در سالگرد ۷۵ سالگی اش باید به فکر حراج املاکی باشد که در این سالها هیچگاه نتوانست برایش تصمیم درستی بگیرد!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.