هفته دوم لیگ دسته سوم / گسار جبری ۳ شاهین لردگان ۰ / گسار با سه گل باخت اول را جبران کرد

شناسه خبر: 39865
تاریخ انتشار: 21 آبان 1402

اولین بازی خانگی تاریخ باشگاه گسار بوشهر تیم قدیمی محله جبری در لیگ دسته سوم با سه گل تماشایی خاتمه یافت تا خاطره شکست در اولین بازی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر محمود آرامش و شاگردانش در حالی به مصاف شاهین لردگان رفتند که تنها به سه امتیاز بازی فکر میکردند.

نیمه اول با محک زدن هر دو تیم پیگیری شد که در برخی دقایق تیم مهمان بهتر کار کرد اما با میدان داری حسین ماهینی در خط هافبک گسار کم کم در نیمه دوم ورق برگشت.مهران حاجب روی یک ضربه ایستگاهی ضربه سری به تیر کوبید و توپ برگشتی را با یک برگردان به گل تبدیل کرد تا بعد از حدود دو سال بازی نکردن یک بازگشت باشکوه را جشن بگیرد.

یک جوان اهل اهرم تنگستان مهره تعویض طلایی آرامش لقب گرفت.پاس بی نقص چاهکوتاه زاده را روح الله ممسنی در اولین لمس توپ به گل تبدیل کرد تا گل دوم سکوها را شادمان تر کند.

کوروش چاپی پور مدافع وسط گساری ها بازی بی نقص خود را با شوت چهل متری به گل تبدیل کرد تا برتری سه گله نمایش خوب بچه های بوشهری را کامل کند.یک روز خوب برای حسن حاجب و کوروش در قلب دفاعی گسار و یک واکنش تماشایی برای سرتلی گلر گسار از جمله اتفاقات خوب بازی عصر روز یکشنبه ورزشگاه شهید بهشتی بود که بالای هزار نفر را به ورزشگاه کشانده بود.

با این برد اولین سه امتیاز تاریخ باشگاه قدیمی بوشهر در رقابتهای کشوری ثبت شد. هواداران این تیم امید دارند این روند تا صعود ادامه پیدا کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.