روزنامه اماراتی: امضا قایدی پای تمام بردهای کلباء است

شناسه خبر: 40063
تاریخ انتشار: 12 آذر 1402

روزنامه البیان با تمجید از مهدی قایدی نوشت که کلباء از جذب او، سود زیادی برده است

اگر در دو دیدار باقی‌مانده هفته نهم ادنوک لیگ اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالا مهدی قایدی به عنوان بهترین بازیکن این هفته لیگ امارات انتخاب شود. مرد شماره یک کلباء در بازی با الامارات که ۲ گل زد و ۲ پنالتی هم برای تیمش گرفت.

روزنامه البیان در شماره امروز خود با تیتر “قایدی در کنار ببرها درخشید و به ششمین گلش رسید” نوشته است:

مهدی قایدی، مهاجم اتحاد کلباء به همراه تیمش در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ادنوک درخشید. در دیداری که شاهد به ثمر رسیدن ششمین گل او در این فصل بودیم تا این بازیکن در رده سوم برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرد.

 

عملکرد قایدی نشان داد که جذب او، قرارداد موفقی برای ببرها بوده است که این بازیکن را به صورت قرضی از شباب الاهلی به خدمت گرفته‌اند.

مهدی قایدی با به ثمر رساندن ۲ گل سریع و درخشش با اتحاد کلباء، تفاوت بزرگی ایجاد کرد که اعداد و ارقام ممتاز او نیز این موضوع را تایید می‌کند، او در ۹ بازی در ۷۶۴ دقیقه بازی کرد و ۶ گل به ثمر رساند و در عین حال سطح ممتازی داشت که به جمع آوری امتیازهای تیمش کمک کرد.

در بازی برابر الامارات، این  مهاجم جوان، رمز پیروزی در مسابقه‌ای سخت بود و با سطح متمایزی که از خود ارائه کرد، بهترین بازیکن زمین بود. او با زدن دو گل و گرفتن دو ضربه پنالتی که هر دوی آن‌ها به گل تبدیل شدند، امتیاز برد را به ببرها داد.

 

مهاجم کلبا در نتیجه تداوم درخشش خود، با توجه به گل‌هایی که تاکنون به ثمر رسانده، به مدعی قدرتمندی برای کسب عنوان برترین گلزن مسابقات تبدیل شده است. قایدی نشانه واضح از خود را در پیروزی‌های “ببرها” به جا گذاشته که با پیشرفت قابل توجه او در تمامی مسابقات همراه بوده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.