تصاویر اختصاصی پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر / برد خانگی شاهین عامری مقابل مس شهر بابک / افشین انصاری

شناسه خبر: 40120
تاریخ انتشار: 29 آذر 1402

پیش از این تیم فوتبال شاهین بندرعامری از ۱۶ مسابقه قبلی موفق به کسب تنها یک پیروزی شده بود و ۴ تساوی و ۱۱ شکست هم در کارنامه این تیم بحران زده دیده می‌شد.
با این حال شاهین بندرعامری در آخرین مسابقه امیدوارکننده ظاهر شد و توانست مس شهربابک که در جدول رده‌بندی رتبه دهم را در اختیار دارد با یک گل شکست دهد.
نیمه اول این مسابقه که در بوشهر برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما با شروع نیمه دوم شاگردان رضا نظرزاده جوان موفق شدند در دقیقه ۴۸ با ضربه امیر علیدادی به گل برتری دست پیدا کنند و تا پایان مسابقه هم موفق به حفظ این گل مقابل شاگردان قاسم شهبا شدند که تیمی منسجم را راهی مسابقات کرده است.
با این ۳ امتیاز تیم فوتبال شاهین بندرعامری موفق شد ۱۰ امتیازی شود و با وجود ماندن در قعر به نیمه دوم مسابقات امیدوار باشد. در سوی دیگر مس شهربابک ۲۱ امتیازی و در رتبه دهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

شاهین بندرعامری در شروع رقابت‌ها با نام خلیج فارس ماهشهر وارد مسابقات شد، اما به دلیل اینکه مدیران باشگاه نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند، بار دیگر نام تیم عوض شد. در واقع ماجرا از این قرار بود که بیش از یک سال و نیم پیش، باشگاه خلیج فارس ماهشهر اقدام به خرید امتیاز باشگاه شاهین بندرعامری بوشهر کرد اما بعد از گذشت ۱۸ ماه به دلیل این که باشگاه ماهشهری نتوانست به تعهدات خود در قبال خرید این امتیاز عمل کند، قرارداد بین دو باشگاه ماهشهری و بوشهری رسما فسخ شد تا یک سهمیه استان خوزستان در لیگ یک کم شود و به استان بوشهر بازگردد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.