هفته سیزدهم لیگ برتر استان / شهریار با سیو گلر جوانش به صدر رسید ،بازی مهم در دلوار گل نداشت

شناسه خبر: 40150
تاریخ انتشار: 09 دی 1402

لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر در فصل جدید آنقدر جذاب و با هیجان دنبال می شود که در صدر جدول شاهد جابجایی های جالبی بوده ایم.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در هفته سیزدهم شهریار بعد از هفته ها به صدر رسید آنهم در خانه یک مدعی کسب قهرمانی بنام ستارگان شاهد دیلم که در این فصل هفته های متوالی طعم صدرنشینی را چشیده بود.

شهریار با علی بهشتیان جوان سه امتیاز مهم را در دیلم کسب کرد.محسن زارعی سرعتی و حسن پوربهی با تجربه برای تیم بوشهری گلزنی کردند .برای دیلمی ها حمید رضا سلحشور گلزنی کرد.یک پنالتی میزبان را گلر جوان شهریار مهار کرد تا سیو مهم هفته برای او باشد.

وحدت قباکلکی برای فرار از منطقه قرمز جدول ابوذر کنگان را در خانه اش شکست داد.سید علی محمودی زننده گل حساس بازی تیمهای پایین جدول بود.

در دلوار جمعیت زیادی برای جدال دو تیم مدعی بالای جدول به ورزشگاه رفتند اما نتیجه تلاش دو تیم شهباز محمد عامری و ایرانجوان خورموج بدون گل خاتمه یافت.

در بوشهر سکان که رضا بازیاری را روی نیمکت داشت مقابل قائم آرامیس کنگان به تساوی یک بر یک رضایت داد.حامد امین پور چپ پای ریز نقش و خوش فکر سکان زننده تنها گل تیمش بود و در آن سوی میدان میثم بهامین برای مهمان گل زد.سکان برای فرار از سقوط هفته های سرنوشت سازی را در پیش دارد.

آبی های بنه گز که معمولا در خانه بردهای خوبی را کسب کرده اند در این هفته مقابل سرخ های چاه مبارک به تساوی یک یر یک رضایت دادند.امیر زنده بودی برای آبی دلان بنه گز گل زد و سعید سالم زاده زننده گل مهمان لقب گرفت.

 

در پایان هفته سیزدهم شهریار با ۲۷ امتیاز در صدر قرار گرفت و یک پله پایین تر آبی دلان بنه گز قرار دارد.وضعیت جدول به شکلی است که هر هفته می توان منتظر ظهور یک تیم مدعی بود و از هم اکنون برای ۵ هفته پر هیجان آماده باشید!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.