قایدی: بازی در این تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است

شناسه خبر: 40193
تاریخ انتشار: 26 دی 1402

 

مهدی قایدی می‌گوید که شانس کمی برای خودش متصور می‌شد تا در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد.

حضور مهدی قایدی در ترکیب اصلی دیدار برابر فلسطین، سورپرایز امیر قلعه‌نویی برای این مسابقه بود. بازیکن بوشهری که کمتر کسی تصور می‌کرد نامش در میان مسافران قطر دیده شود، نه تنها با تیم ملی در جام ملت‌ها شرکت کرد بلکه در بازی نخست نیز فیکس شد و توانست دروازه حریف را باز کند.

قایدی شب گذشته و در تماس تصویری با برنامه فوتبال برتر، پاسخ‌گوی سوالات محمدحسین میثاقی بود. او درباره گلزنی برابر فلسطین گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در ترکیب اولیه تیم ملی باشم و در اولین بازی خودم در جام ملت‌ها، گلزنی کنم. خیلی خوشحال بودم. این خیلی مهم بود که گام اول را محکم برداریم و خداروشکر این اتفاق افتاد و توانستیم دل تمام هوادارانی که داخل ورزشگاه بودند و کسانی که از پای تلویزیون مسابقه را نگاه می‌کردند، شاد کنیم.

او در مورد اینکه بازی دوستانه با اندونزی به حضورش در ترکیب تیم ملی کمک کرده بود، گفت: بازی‌های تیم من در امارات تمام شده بود و من برای تعطیلات ایران بودم و شانس کمی داشتم که دعوت شوم ولی خدا را شکر این اتفاق افتاد و الان اینجا هستم تا به تیم ملی کمک کنم.

 

قایدی درباره اینکه آیا بازی کردن برابر مهاجمان باتجربه در تیم ملی راحت بوده یا نه، گفت: صد درصد همینطور است. آرزوی هر بازیکنی است در ترکیب تیم ملی در کنار چنین بازیکنان با کیفیت بازی کند، ما بازیکنان باکیفیتی هم در ترکیب اصلی و هم روی نیمکت داریم. خوشحالم توانستم از پاس علیرضا جهانبخش به نحوه احسن استفاده کنم و گلزنی کنم. بازی‌های بیشتری مانده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازی به بازی بهتر باشیم.

او درخصوص سبک بازی حریف و خشن بودن آنها گفت: بله من در یک صحنه دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدم که خوشبختانه رفع شد و مشکل خاصی نبود.

بازیکن اتحاد کلباء درباره مدعیان قهرمانی نیز گفت: احساس می‌کنم در این جام شاهد شگفتی‌سازی برخی تیم‌ها باشیم. نمی‌دانم بازی تاجیکستان برابر ازبکستان، ژاپن و ویتنام را دیده باشید یا نه، ولی به نظرم این‌ها تیم‌های خوبی بودند و می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.

قایدی در پایان و درخصوص انرژی که از ایران به سمت آنها فرستاده می‌شود، گفت: امیدوارم مردم ما را تنها نگذارند و انرژی‌هایشان را به سمت ما بفرستند. تمام بازیکنان با هم عهد بسته‌ایم تا به هدفی که داریم برسیم، این کادرفنی و بازیکنان حقشان است که به بهترین‌ها برسند. ما تلاش می‌کنیم تا فینال پیش برویم و به امید قهرمانی وارد مسابقات شده‌ایم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.