بهروزیان فرد:بهترین های ورزش در کشور حق مردم بوشهر است

شناسه خبر: 1091
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1396

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر : مدیر کل ورزش وجوانان در نشست صمیمی با خبرنگاران

 به تخصیص اعتبارات ورزش استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته سهم اعتبارات ورزش استان ۲۷ میلیارد تومان بوده که امسال این اعتبارت به ۶۹ میلیارد تومان افزایش داشته است که از محل اعتبارات استانی، ارزش افزوده و سهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
بهروزیان فردحمایت از ورزش بانوان رااز الویت های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کردو افزود: امسال با کارهای کارشناسی اداره کل یکی از رشته های بانوان با حمایت منطقه ویژه انرژی پارس در لیگ های کشوری حضور خواهند یافت.
مدیر کل ورزش وجوانان استان بوشهر در بخش زیر ساخت های ورزش استان بوشهر گفت: امسال تا پایان سال ۱۹ پروژه ورزشی در استان بوشهر به بهره برداری  می رسد و عملیات اجرایی ۲۱ طرح ورزشی در سطح استان آغاز  می شود.
وی اضافه کرد:الولیت این طرح ها فضا های ناتمام باا لویت مرکز استان و۹ شهرستان ها است.
وی با بیان اینکه مجموعه شهید صدوقی بوشهرپایگاه ورزش شهر بوشهر محسوب می شود افزود: با توجه به اینکه زمین های مجاور این مجموعه در زمان جنگ در اختیار دیگر دستگاه اجرای استان قرار گرفته بود با حمایت دکتر سالاری این مجموعه دوباره به ورزش استان باز می گردد و تخصیص لازم نیز برای احداث مجموعه جدید نیز مصوب شده است.
بهروزیان فرد در خصوص توسعه ورزش های آبی استان افزود: با توجه به  اینکه ۹۳۷ کلیومتر مرز آبی که با خلیج فارس داریم در دهکده گردشگری جانمایی اسکله بین المللی قایقرانی با حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی شد و در آینده نزدیک این طرح به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به زمین های با مالکیت ادره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و افزود: در شهر بوشهر زمین خواجه ها میر علمدار و نادری را به تملک ورزش استان در خواهند آمد.
بهروزیان فرد افزود:تمامی اماکن ورزشی استان در آینده نزدیک سند دار می شوند

مدیر کل ورزش وجوانان اشاره کرد : در چند سال گذشته تمام سعی اداره کل ورزش وجوانان رضایت مند بودن اقشار مختلف مردم استان از ورزش بوده است با توجه به اینکه متاسفانه بودجه های کمی برای ورزش استان پیش بینی شده بود ولی با تمام سعی وتلاش توانستیم بهترین ها را برای مردم استان فراهم کنیم و درحق مردم استان بوشهر بهترین امکانات وبهترین ها در کشور است
وی  گفت: در آینده نزدیک دیدار نمایندگان فوتبال استان در لیگ های کشور در ورزشگاه  سردار شهید مهدوی برگزار می شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.