زیدی در سمت هیئت کاراته استان بوشهر ابقاء شد

شناسه خبر: 2234
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396

در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان بوشهر که پیش از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون کاراته ، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزارشد هادی زیدی با ۱۵ رای اعضای مجمع برای مدت ۴ ساله ریاست هیئت کاراته استان را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان بوشهر که پیش از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون کاراته ، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزارشد هادی زیدی با ۱۵ رای اعضای مجمع برای مدت ۴ ساله ریاست هیئت کاراته استان را بر عهده گرفت.

 رئیس فدراسیون کاراته استان بوشهر را یکی از قطب های اصلی کاراته در کشور عنوان نمود و افزود: سیر هیئت کاراته استان بوشهر در کشور در این چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

 محمد صادق فرجی بیان داشت:فدراسیون نیز این آمادگی را دارد که تیمی از منتخب استان بوشهر در اردو های تیم ملی کنار مربیان  این تیم جهت ارتقا ورزشکاران استان بوشهر آموزش ببینند.

وی به موفقیت های فدراسیون کاراته اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در طول تاریخ فدراسیون کاراته در ۴ رده سنی تیم های ملی نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان در مسابقات آسایی قزاقستان به مقام قهرمانی رسید.

رئیس فدراسیون کاراته چشم انداز فدراسیون کاراته را کسب ۸ سهمیه المپیک ۲۰ ۲۰ توکیو ژاپن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بعد از ۳۶ سال در مسابقات جهانی  آلمان کاراته کاران کشورمان به مدال رسیدند هم اکنون برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته که تا پیش از مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی چندین مسابقات بین المللی پیش رو داریم.

وی در پایان از راه اندازی سامانه جامع اطلاعات فردی، آموزشی وساماندهی سبک های فدراسیون اشاره کرد و افزود: تمام اطلاعات هیئت های کاراته استان کشور در این سامانه به ثبت رسیده است.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز این هیئت را یکی از هیئت های مدال آور استان بوشهر معرفی کرد و افزود: نگاه اداره کل ورزش و جوانان به هئیت های مدال آور بصورت ویژه خواهد بود.

 احمد بهروزیانفرد افزود: ۱۰ شهرستان استان در رشته کاراته فعالیت می کنند و انتظار است هیئت  استان ساماندهی ورزشکاران مدال آور شهرستان ها در الویت کاری خود قرار دهد و در برگزاری کلاس های مربیگری و داوری نیز نیاز کاراته کاران استان فراهم شود.

 بهروزیان فرد یادآور شد : فدراسیون در توزیع اعتبارات به هیئت های استانی بصورت عادلانه توجه کندو استان بوشهر نیزدر این زمینه یاری کند.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از دغدغه های اصلی اداره کل ورزش و جوانان سا ماندهی سبک های مختلف رشته کاراته است که در این زمینه فدراسیون سبک ها فعال و مورد تایید فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کنند.

 در پایان این آیین ۴ کاندیدار حضور داشتند که حمیدرضا تقوی انصراف داد و رای گیری بین آقایان عباس دهقان و صادق عباسی و هادی زیدی برگزارشد که هادی زیدی رئیس سابق این هیئت با ۱۵ رای به مدت ۴ سال دیگر سکان هدایت  کاراته استان را برعهده گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.