نکویی بار دیگر رییس هیات هندبال استان بوشهر شد

شناسه خبر: 806
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1396

مجمع انتخابات هیئت هندبال استان با حضورعلیرضا رحیمی رئیس فدراسیون  و روسای کمتیه های فدراسیون هندبال، ، بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان،و اعضای مجمع پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۵ مردادماه برگزارشد که غلامحسین نیکویی رئیس پیشین این هیئت به مدت ۴ سال دیگر درسمت خود ابقاءشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:رشته هندبال یکی از ۴ رشته ورزشی استان است که ورزشکاران زیادی در آن فعالیت می کنند که هم در زمینه ساحلی و هم سالنی موفقیت های خوبی ورزشکاران استان بوشهر در رده های بین المللی و آسیایی نصیب استان شده است.

 احمد بهروزیانفرد افزود: با توجه به اینکه از ۱۰ شهرستان استان ۸ شهرستان ساحلی هستند انتظار است هندبال ساحلی استان در تمامی شهرستان ها راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: در بعد آموزش  هم نیاز است در زمینه داوری و مربیگری شهرستان های استان فعال شودند..

 بهروزیان فرد خاطر نشان کرد:در بحث زیر ساخت های ورزشی استان نیز اکثر شهرستان ها دارای خانه هندبال هستند و مابقی شهرستانها نیز در آینده داری سالن اختصاصی هندبال می شود.

رئیس فدراسیون هندبال کشور در این آیین گفت:استان بوشهر یکی از سه استان برتر کشور در زمینه ساحلی است که پایگاه اصلی ما در هندبال ساحلی محسوب می شود.

علیرضا رحیمی افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر ورزشگاه بین المللی ساحلی در شهر بوشهر احداث نموده است تلاش می کنیم یکی رویداد بین المللی به میزبانی استان بوشهر در آینده نزدیک برگز نمایم.

 وی با اشاره به پایگاه استعدادیابی که از سوی فدراسیون هندبال راه اندازی شده است بیان داشت: به تازگی استان های کشور در ۸ منطقه تقسیم شده که استان بوشهر نیز به مکزیت فارس در این طرح حضور خواهد یافت.

رحیمی خاطر نشان کرد: تیم ملی هندبال بزرگسالان هم اکنون در اردوی آماده سازی خود را در تهران برگزار کرده و در ۱۰ روز آینده در مسابقات چند جانبه کره جنوبی به میدان  می رود.

رئیس فدراسیون هندبال  گفت: تیم نفت و گاز گچساران بعنوان نماینده ایران شهریور ماه در مسابقات جام باشگاه های جهان  که با حضور ۸ تیم برتر جهان حضور خواهد یافت. و تیم ملی نوجوانان نیز در تورنمت قطر شهریورماه به مصاف حریفان خواهد رفت

وی در پایان گفت: تیم ملی بزرگسالان نیز بهمن ماه امسال در مسابقات جهانی قطر به میدان می رود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.