سه روز ایرانگردی یک گلر خوش آتیه با دو کلین شیت و مهار یک پنالتی،سرتلی دروازبانی برای آینده بوشهر

شناسه خبر: 4552
تاریخ انتشار: 25 آبان 1396

غلام سرتلی دروازبان جوان و خوش آتیه بوشهری که در بازی حساس مقابل شهرداری تبریز بعد از اخراج اصغرزاده برای تیم بزرگسالان ایرانجوان به میدان آمد،این روزها از این میدان دیدن به خوبی روحیه گرفته است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرتلی که همزمان در تیمهای جوانان و امید ایرانجوان هم بازی میکند ،شاید بتواند در روزگار قحطی گلر بومی برای استان بوشهر برای خود نامی دست و پا کند.

این گلر جوان دوشنبه برای امیدهای ایرانجوان در لیگ دسته اول کشور بازی کرد و گلی را دریافت نکرد،سه شنبه  راهی ماهشهر شد و به عنوان ذخیره عساکره در بازی مقابل شهرداری ماهشهر روی نیمکت بزرگسالان ایرانجوان نشست و جالب تر آنکه روز چهارشنبه راهی شیراز شد تا درون دروازه جوانان ایرانجوان مقابل شهید وفایی شیراز به میدان برود.

 

گلر جسور جوانان ایرانجوان در بازی تیمش مقابل وفایی شیراز نه تنها هیچ گلی را دریافت نکرد بلکه یک ضربه پنالتی را هم مهار کرد تا سه روز ایرانگردی خود را با دو کلین شیت به پایان برده و یاران کاپیتان نیما خالق پناه اولین پیروزی خود را در لیگ دسته اول جوانان ایران کسب کنند.

 

این در حالی است که در طول سالیان گذشته بی مهری عجیبی به گلرهای جوان و آینده دار بوشهری در تیمهای مختلف شده تا جاییکه برای آوردن دروازبان ذخیره هم به خودی ها فکر نمیکنند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.