پارس جنوبی جم می خواهد بلند پروازی کند+تصاویر

شناسه خبر: 210
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396
خیلی ها به زعم خود تصور می کنند پارس جنوبی جم که اولین فصل حضور خود را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تجربه می کند تنها به دنبال بقاء در بازی ها است و همین که سقوط نکند گویی قهرمان شده است.
به گزارش روزنامه خبرورزشی ، اما این طور نیست. این را پیش تر هم گفته بودیم پارس جنوبی جم در معدود رشته هایی که در آن فعال است حضور تاثیر گذاری داشته. به طور مثال تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمان شده و این فصل هم بازی های دور رفت را با قهرمانی پشت سر گذاشته. هم چنین تیم وشوی پارس جنوبی هم در لیگ برتر همواره از مدعیان قهرمانی است و بارها روی سکوی نخست جا گرفته. طبیعتا همین نگاه در فوتبال هم وجود دارد.
 شاید پارس جنوبی در فوتبال نتواند قهرمان لیگ برتر شود اما نگاهش تنها بقاء در جدول بازی ها نیست. پیروزی ۴-۱ این تیم در برابر گسترش فولاد در هفته اول بازی ها به خوبی نشان می دهد این تیم به دنبال بلند پروازی در لیگ برتر است و این انگیزه را مدیون نگاه و سیاست های باشگاه است. در راس آن بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه در فصل نقل و انتقالات همه ی خواسته های مهدی تارتار را برآورده کرد تا تیم با آرامش و با اعتماد به نفس راهی بازی ها شود. حتی به صلاحدید کادر فنی قرارداد چند بازیکن هم در میانه های راه فسخ شد تا مهدی تارتار بی دغدغه بازی ها را استارت بزند و این چنین هم شد.
حال به این نتیجه می رسیم باشگاه و نگاه مدیر عامل در القای تفکرات سرمربی دخیل است و در سرنوشت مربی هم تاثیر گذار است. مهدی تارتار در خیلی از تیم ها مثل راه آهن و حتی صبای قم نمی توانست این گونه شجاعانه عمل کند. تیمش را بی دغدغه به بازی تهاجمی فرا بخواند. شاید مشکلات مالی سبب شده بود انگیزه بهتر بودن هم از او و تیمش گرفته شود. اما در پارس جنوبی به خاطر نگاه مدیران بالادستی و بهرام رضاییان فرصت و شرایط برای بهتر بودن و بهتر شدن وجود دارد و در هفته اول این تیم ارایه گر بازی شایسته ای در برابر گسترش فولاد بود و در نهایت مزد برتری خود را با ۴ گل گرفت.
این پیروزی بی شک یک جرقه نبود همان طور که قهرمانی تیم در فصل گذشته بازی های دسته اول یک اتفاق نبود. پارس می تواند این بازی ها و این نتایج را تکرار کند.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.