پارس تیم لیگ برتری برازجانی ها که یک نیم فصل در صدر قرار گرفت

شناسه خبر: 38312
تاریخ انتشار: 10 آذر 1401

یک نیم فصل رویایی برای پارس برازجان در لیگ برتر نونهالان ایران سپری شد و حالا این تیم دشتستانی برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر برنامه های ویژه ای دارد.

دکتر گودرزیان دندانپزشک عاشق فوتبالی که در برازجان به همراه برادران دلگرم یک مجموعه حرفه ای را راه اندازی کردند در سالهای اخیر چالش سخت و سنگین تیم داری در رده پایه را تجربه کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فوتبال در این خطه و بخصوص در رده بزرگسالان جانی دوباره خواهد گرفت.

اصغر ایمان نژاد سرمربی نونهالان پارس در حالی نیم فصل اول را با یک شکست و هفت برد پشت سر گذاشت که آنها یک رقابت شانه به شانه را با فولاد خوزستان خواهند داشت.ثبت ۲۱ گل زده و دریافت تنها ۵ گل خورده نشان می دهد این نونهالان برای یک مارتن سنگین در ادامه فصل آماده هستند.

مجموعه پارس برازجان در حالی به سمت و سوی حرفه ای شدن گام بر میدارد که غلام دلگرم به عنوان یک مدرس در راس امور فنی باشگاه قرار دارد .

نیم فصل دوم دروازه ها کوچک تر و رقابت سخت تر خواهد بود ولی درخشش این تیم نونهالان در منطقه دشتستان و فوتبال ایران هنوز نتوانسته نگاه سرمربی تیم ملی نونهالان ایران را به برازجان بکشاند و حداقل یک بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی نونهالان ایران دعوت کند که جای تعجب دارد!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.