سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:هر مربی منتسب به مدیران نفت در تیم حضور دارد را همین فردا بیرون کنند/ هنوز قرارداد روانخواه را تایید نکرده ام /هفته آینده یک جلسه مهم پیرامون تیم برگزار خواهم کرد!

شناسه خبر: 38932
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1402

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس پنج شنبه شب در گفتگو با برنامه زنده رادیو بوشهر به بررسی مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم پرداخت و صحبتهای جالبی را مطرح کرد.

وی ابتدا  در گفتگو با مهدی هدایت جو مجری برنامه اینگونه صحبت را آغاز کرد:منطقه ویژه یک سری وظایف در حوزه های فنی مهندی و مدیریت ایمنی و دیگر امور دارد که در کنار اینها باید به امورات اجتماعی نیز رسیدگی کند.من از سال ۱۴۰۰ که آمدم وضعیت باشگاه خوب نبود و در آن مقطع خودم شخصا باشگاه را اداره کرده و سر و سامان دادم تا اینکه از یک سال پیش هیات امنا مشخص شد و امور تیم به آنها سپرده شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس ادامه داد:تخصص من امور ورزشی نیست ولی در کنار دیگر کارها امور ورزش هم پیش میرود اما رضایت من از وضعیت تیم نسبی است.اگر باشگاه قرار باشد به معنای واقعی باشگاه شود باید تحت عنوان حقوقی و حرفه ای ثبت شود و متاسفانه باشگاه ما شخصیت حقوقی مستقلی ندارد .من هم قبول دارم که باید عملکرد بهتری داشته باشیم.خیلی از ایده ها در نظر ما هستند که به دلیل محدودیت قانونی مشکل ایجاد می شود.

اسدی در ادامه پیرامون نظارت بیشتر بر امور تیم افزود:من با این هدف هیات امنا را تشکیل دادم که حمایت وزارت نفت را داشته باشیم و دغدغه هواداران را کم کنیم.من تخصصی در انتخاب سرمربی ندارم و فقط دنبال این بودم که ۷۰درصد و کادر فنی تیم باید بچه های بومی منطقه باشند و اتفاقا هدف وزارت هم همین است که جوانهای منطقه در این تیم فعالیت کنند.در ادامه ارزیابی خواهیم کرد که اگر این مسئله دقتی در آن صورت نگرفته باید رفع گردد. اتفاقا هفته آینده یک جلسه مهم با حضور خودم تشکیل خواهیم داد تا رسیدگی شود.

اسدی در مورد ماجرای آمدن امید روانخواه صحبتهای جالبی مطرح کرد و ضمن رد کردن حضور او گفت:هنوز قطعی نشده و من هنوز تایید نکرده ام. رزاقی راد استعفا کرد و اقایان خودشان تصمیم گرفتند اما  در مورد سرمربی جدید یک جلسه فوق العاده گذاشته ام که هفته آینده مشخص خواهد شد!

وی در واکنش به عدم حضور دو مربی بومی پارس جنوبی جم که در اردوهای تهران بلیطی برای آنها گرفته نشده گفت:من فکر نمیکنم چنین چیزی باشد .همه دوستان در جریان هستند که از روزی که آمدم برای حمل و نقل تیم هیچ مشکلی وجود ندارد. مدیران باشگاه و اداره کنندگان تیم اکثرا بومی و ساکن جم هستند اما در این مورد تا کنون نشنیده بودم و قطعا پیگیری خواهم کرد.در مورد حضور مربی که گفته می شود نسبت فامیلی با مدیران منطقه دارد باید بگویم من در زندگیم تا کنون سفارشی کار نکرده ام و اگر کسی منتسب به من یا هر مدیر در تیم حضور دارد همین فردا او را بیرون کنند.این حرف را به رزاقی راد هم گفتم که من اهل سفارش کردن نیستم و هر کس به لحاظ فنی خوب است با وی کار کنید. تا کنون نه به مدیر عامل باشگاه و هیچ کس دیگری چنین سفارشی انجام نداده ام.

سخاوت اسدی در خاتمه این گفتگوی رادیویی اظهار کرد:هدف اصلی مجموعه وزارت نفت در راه اندازی باشگاه پارس جنوبی جم تامین نظر جوانان و هواداران مردم شریف استان بخصوص شهر جم بوده است.همه تلاش ما این است که روند بهبود یابد.

من واقعا سر تیمداری و باشگاه اذیت شدم ولی با همه این احوال خسته نشدم تا وضعیت تیم بهبود یابد.دوست داشته و دارم اساسی مشکلات باشگاه را حل کنم .

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.