طارمی – اوتاویو در نقش‌های جنجالی دربی پرتغال / ستاره بوشهری باز هم دربی پرتغال را برد

شناسه خبر: 38970
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1402

نش‌های شدید بین دو باشگاه مدعی پرتغال با درخشش مهدی طارمی و حرکت جنجالی و خبرساز او در دربی ادامه یافت.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز فوتبال اروپا دو تیم بنفیکا و پورتو در ورزشگاه مملو از تماشاچی لوژ به مصاف یکدیگر رفتند که پورتو توانست با پیروزی ۲-۱ فاصله خود با رقیب سنتی را به هفت امتیاز کاهش بدهد.

نفیکا در فصلی که با هدایت راجر اشمیت یکی از در سال‌های درخشان خود را پشت سر می‌گذارد با امید بسیار به دنبال پیروزی برابر آبی‌پوشان پورتو بود اما بازی باحوصله و حسابگرانه شاگردان سرجیو کونسیسائو این فرصت را از آنها گرفت. آن هم در شرایطی که باز هم مهدی طارمی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکنان میدان بود.

در شرایطی که داور مسابقه می‌توانست در همان ابتدای بازی یک پنالتی برای پورتو اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد تا گلزنی مهدی طارمی به دقیقه ۵۴ موکول شود. در شرایطی که دو تیم با تساوی ۱-۱ به کار خود ادامه می‌دادند، مهدی طارمی با کنترل توپ در پشت محوطه جریمه و یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه حریف تیمش را پیش انداخت و سپس با حرکت جنجالی ورزشگاه لوژ را به سکوت دعوت کرد. حرکتی که چندان به مذاق هواداران پورتو خوش نیامد و آنها یکصدا به شعار دادن علیه او پرداختند

در این لحظه اوتاویو، هم‌تیمی طارمی و زوج او در خط حمله آبی و سفید پوشان حرکتی را که وینیسیوس در ال‌کلاسیکو انجام داده بود را تکرار کرد و با حرکت دست روی لوگوی پورتو و نشان دادن آن به آنها طعنه زد؛ کاری که بنفیکایی‌ها را به اوج عصبانیت رساند.

کد خبر : ۱۸۹۹۶۸۰ | ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷ | ۱۲۱.۹K بازدید | ۲۵ دیدگاه

آنها لوژ استادیوم را به سکوت دعوت می‌کنند

طارمی – اوتاویو در نقش‌های جنجالی دربی پرتغال

تنش‌های شدید بین دو باشگاه مدعی پرتغال با درخشش مهدی طارمی و حرکت جنجالی و خبرساز او در دربی ادامه یافت.

 در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز فوتبال اروپا دو تیم بنفیکا و پورتو در ورزشگاه مملو از تماشاچی لوژ به مصاف یکدیگر رفتند که پورتو توانست با پیروزی ۲-۱ فاصله خود با رقیب سنتی را به هفت امتیاز کاهش بدهد.
بنفیکا در فصلی که با هدایت راجر اشمیت یکی از در سال‌های درخشان خود را پشت سر می‌گذارد با امید بسیار به دنبال پیروزی برابر آبی‌پوشان پورتو بود اما بازی باحوصله و حسابگرانه شاگردان سرجیو کونسیسائو این فرصت را از آنها گرفت. آن هم در شرایطی که باز هم مهدی طارمی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکنان میدان بود.

در شرایطی که داور مسابقه می‌توانست در همان ابتدای بازی یک پنالتی برای پورتو اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد تا گلزنی مهدی طارمی به دقیقه ۵۴ موکول شود. در شرایطی که دو تیم با تساوی ۱-۱ به کار خود ادامه می‌دادند، مهدی طارمی با کنترل توپ در پشت محوطه جریمه و یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه حریف تیمش را پیش انداخت و سپس با حرکت جنجالی ورزشگاه لوژ را به سکوت دعوت کرد. حرکتی که چندان به مذاق هواداران پورتو خوش نیامد و آنها یکصدا به شعار دادن علیه او پرداختند.

در این لحظه اوتاویو، هم‌تیمی طارمی و زوج او در خط حمله آبی و سفید پوشان حرکتی را که وینیسیوس در ال‌کلاسیکو انجام داده بود را تکرار کرد و با حرکت دست روی لوگوی پورتو و نشان دادن آن به آنها طعنه زد؛ کاری که بنفیکایی‌ها را به اوج عصبانیت رساند.

پورتو با این پیروزی ارزشمندی که مهدی طارمی در آن نقش اساسی ایفا کرد ۶۴ امتیازی شد تا علاوه بر تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم جدول فاصله امتیازی با بنفیکای صدرنشین را به ۷ امتیاز کاهش دهد.

اگرچه شرایط دشوار است، اما تیم سرجیو کونسیسائو با رقم زدن دومین باخت بنفیکا در این فصل حالا می‌تواند در هفت هفته باقیمانده نیم نگاهی به قهرمانی هم داشته باشد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.