جام حذفی روسیه / فرار سریع محبی با یک پاس گل

شناسه خبر: 40007
تاریخ انتشار: 09 آذر 1402

 

روستوف با نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل زسکا مسکو رسید.

، در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه، تیم فوتبال روستوف در حالی‌که پس از یک مسابقه دوباره محمد محبی را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت،   در استادیوم روستوف آرنا به مصاف زسکا مسکو رفت.

روستوف بازی را توفانی شروع کرد و در دقیقه ۸ صاحب موقعیت شد و توانست روی نفوذ تند و تیز محمد محبی از جناح راست زمین و اشتباه بازیکن حریف به گل برسد.

محمد محبی که پیش از این در ۱۵ مسابقه لیگ برتر روسیه دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود و انگیزه داشت برای نخستین‌بار در جام حذفی هم این کار را انجام بدهد، در لحظات ابتدایی دیدار امشب برابر زسکا مسکو حرکت سریعی از سمت راست زمین انجام داد که ارسال زمینی او به مقابل دروازه را کیریل نابابکین، کاپیتان ۳۷ ساله زسکا به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا نتیجه یک بر صفر شود.

روستوف که در هفته نهم فصل جاری لیگ برتر روسیه مقابل زسکا مسکو به تساوی ۳ بر ۳ با پاس گل محمد محبی رسیده بود، امشب هم روی تاثیرگذار این ملی پوش ایرانی پیش افتاد، اما در همان نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد.

محمد محبی در دقیقه ۶۶ به‌عنوان سومین تعویضی روستوف از زمین بیرون رفت که ۱۱ دقیقه پس از آن هم زسکا مسکو یک اخراجی داد، اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا مسابقه برگشت به میزبانی زسکا تعیین کننده تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام حذفی روسیه باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.