آخرین خبرها از پرسپولیس گناوه:جذب چند بازیکن با تجربه و برگزاری اردو در چادگان

شناسه خبر: 11206
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1397

پرسپولیس گناوه تیم محبوب و پر طرفدار استان که امسال را با خرید یک امتیاز لیگ دویی استارت زده ،این روزها سخت مشغول جذب بازیکنان جدید است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر نادر جعفری و همکارانش برای بستن یک تیم قدرتمند و قابل اتکا اردوی چند روزه ای را در چادگان برپا خواهند کرد که به احتمال زیاد از یکشنبه آغاز خواهد شد.آنها روز جمعه نیز یک بازی دوستانه در گناوه برگزار می کنند و سپس با جذب چند بازیکن جدید راهی اردو خواهند شد.

 

محمد پورشاکر بازیکن خوش آتیه و سابق جوانان شاهین شهرداری که سابقه بازی در تیمهای ملی پایه را نیز در کارنامه دارد نظر سرمربی پرسپولیس گناوه را جلب کرده و به این تیم پیوست . این بازیکن با اخلاق و آینده دار سهمیه امید محسوب می شود.

 

بازیکنان غیر بومی نظیر رسول باجلوند،امین حجازی،کاوه مخناری،عباس مقدم،محمد سیاه تا کنون با پرسپولیس گناوه به توافق رسیده اند که سرشناس ترین آنها محمد سیاه بازیکن سابق داماش گیلان است که گفته می شود اصالت وی به شهرستان دشتی بر میگردد.

 

نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه برای تکمیل تیم خود روی چند بازیکن با تجربه بوشهری که سابقه بازی در شاهین و ایرانجوان را دارند،نظر دارد و می خواهد یک تیم با تجربه را وارد رقابتهای لیگ دسته دوم کند.

 

ستار خدری،جمشید جانفزا،حامد خدری،امیر حسین موسایی،محمد حسن برفی،محمد دهقانی و… از جمله بازیکنان بومی هستند که در تمرینات پرسپولیس گناوه حضور دارند.

 

دکتر مزارعی بدنساز فصل گذشته ایرانجوان بوشهر نیز در اردوی گناوه ای ها حضور دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.