ادعای عجیب تارتار:از این به بعد کرمانشاهی داور باشد، روی نیمکت نمی نشینم

شناسه خبر: 19011
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1398

سرمربی پارس جنوبی جم گلایه شدیدی نسبت به قضاوت رضا کرمانشاهی داور مسابقه تیمش با پیکان تهران مطرح کرد.

 

پارس جنوبی جم در شرایطی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل پیکان تن به شکست ۳ بر ۲ داد که قضاوت رضا کرمانشاهی داور این مسابقه مورد اعتراض شدید سرمربی و سایر اعضای پارس جنوبی قرار گرفت. در این خصوص کارشناسان داوری صحنه های مشکوک این مسابقه را در دو برنامه شب های فوتبالی و فوتبال برتر بررسی کردند که در نهایت اکثریت کارشناسان رای به اشتباهات داور مسابقه مذکور دادند.

اعتراض اصلی پارسی ها روی صحنه گل سوم پیکان بود که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در این صحنه پارسی ها معتقد بودند که اصلا خطایی رخ نداده و اگر هم خطا رخ داده، بیرون از محوطه جریمه بوده است. همچنین اعضای پارس جنوبی اعتقاد داشتند گل اول تیم پیکان بعد از خطا روی مدافع تیم شان به ثمر رسیده است.

نوشه ور کارشناس داوری شب های فوتبالی در این خصوص اعلام کرد که گل پیکان سالم بوده اما به نظر می رسد خطای پنالتی به سود پیکان که منجر به گل سوم شد بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده است. از این رو محسن ترکی، سعید مظفری زاده و یدالله جهانبازی ۳ کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر نیز درباره صحنه ها نظر دادند.

محسن ترکی و سعید مظفری زاده اعلام کردند که در صحنه پنالتی پیکان خطایی اتفاق نیفتاده و پنالتی به اشتباه گرفته شده است. همچنین مظفری زاده و یدالله جهانبازی نیزاعتقاد داشتند در صحنه گل اول پیکان عیسی آل کثیر مدافع پارس جنوبی را شارژ کرده و گل باید مردود اعلام می شد.

 

حداقل باید ششم جدول باشیم

مجموع این اتفاقات باعث شد تا مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم بار دیگر صحبت هایی را علیه رضا کرمانشاهی و قضاوت بحث برانگیز او انجام دهد. او در این باره به خبرنگار “ورزش سه” گفت: من واقعا نمی دانم چه باید بگویم. از شب گذشته که برنامه فوتبال برتر را دیدم نتوانستم بخوابم. از ناراحتی نمی دانم باید چه کنم. تا کی باید حق تیم ما خورده شود؟ الان باید حداقل ششم جدول باشیم اما با اشتباهاتی که داوران رقم زدند، الان دوازدهم جدول هستیم. در همین یک مورد هم اگر کرمانشاهی آن اشتباهات را انجام نمی‌داد، الان حداقل هشتم یا نهم جدول بودیم. واقعا خجالت آور است و نمی دانم تا کی باید این شرایط را تحمل کنیم.

 

کرمانشاهی داور باشد، روی نیمکت نمی نشینم

وی ادامه داد: من نمی دانم این آقا(کرمانشاهی) چه عنادی با من دارد. او با خنده سرمان برید و الان هم حتما خیلی راحت در خانه اش نشسته است. با این حال از همین جا اعلام می کنم از این به بعد هرزمان او داور بازی هایمان باشد، من روی نیمکت نمی نشینم چون با حضور این داور در وسط زمین دیگر کاری از من لب خط برنمی آید. او خودش با اشتباهاتش نتیجه را تعیین می کند و تلاش من کارساز نخواهد شد. امن شخصا به فدراسیون فوتبال می روم و از این داور شکایت خواهم کرد چون احساس می کنم او با شخص من مشکل دارد که اینطور برای تیمم قضاوت می کند.

 

دیشب تا صبح نخوابیدم

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: باور کنید به قدری عصبانی هستم که نمی دانم چه حرفی باید بزنم. ما در همه بازی های گذشته از داوری ضرر کردیم و این بازی دیگر آخرش بود. فقط امیدوارم فدراسیون فوتبال فکری به حال ما کند. فکر نکنید چون ما پول نداریم و هیچ کس به فکرمان نیست، می توانید سرمان را ببرید، ما زحمت می کشیم و اینطور نمی شود که داوران امتیازات را از ما بگیرند و بعد هم بگویند اشتباه شد.

 

داوران پراشتباه را کنار بگذاریم

تارتار در پایان افزود: همانطور که قبلا هم گفتم باید هر پولی در فوتبالمان داریم صرف آوردن ویدئو چک کنیم. در این شرایط دو راه باقی مانده، یا هرطور شده VAR را به فوتبال مان بیاوریم و یا اینکه داوران پراشتباه را از بدنه داوری کشور کنار بگذارند. فقط یکی از این دو راه است که می تواند داوری کشور را از بحران کنونی خارج کند.

 

ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.