پیامد سه شکست ایرانجوان :بیست درصد جریمه برای بازیکنان و کادر فنی!

شناسه خبر: 25586
تاریخ انتشار: 03 مارس 2020

 

به گزارش فوتبال بوشهر و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی ایران جوان بوشهر،  از ساعت ١٩ روز دوشنبه مورخ ۱۲/۱۲/ ۹۸ کمیته انضباطی موسسه فرهنگی ورزشی ایران جوان تشکیل جلسه داد و پس از بحث و گفتگو و دریافت اطلاعات تکمیلی، این کمیته رای ذیل را برای اعضاي تیم صادر نمود:

*با استناد به بند ٢٠ قسمت ب ماده ٣ قرارداد في مابين باشگاه ايران جوان و اعضاي تيم بزرگسالان این تیم، بابت ٣ باخت متوالي *( مقابل تیم های نفت و گاز گچساران – چوکاي تالش و شهرداری بندرعباس)* ٢٠ درصد از كل مبلغ طرف دوم قرارداد (كليه اعضاي تیم) به دلیل سه شکست متوالی و کسب نتایج ضعیف كسر ميگردد.*

شايان ذكر است ١٠ درصد از اين جريمه قطعي ميباشد و ١٠ درصد ديگر نیز در صورت كسب نتايج مطلوب در بازيهاي آتي و با درخواست كميته انضباطي باشگاه و تصويب هيأت مديره ايران جوان معلق ميگردد.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات