آرامش لب خط برای مربی صدرنشین+عکس

شناسه خبر: 30095
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1399

حسین عبدالهی سرمربی امید گناوه این روزها صدر جدول لیگ دسته دوم کشور را تجربه میکند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر امید در بازی مقابل اسپاد با یک گل سه امتیازی پیروز شد تا همان تعداد هوادارانی که روی دیوار ورزشگاه شهید سراجی گناوه نشسته بودند ،صدرنشینی تیمشان را نظاره گر باشند.

حسین عبدالهی در سالهای گذشته تیمداری در رده پایین تر و لیگ استان را در کارنامه داشت اما وقتی سال گذشته عدم موفقیت علی کلانتری را مشاهده کرد خودش دست بکار شد و بار دیگر روی نیمکت امید نشست.عبدالهی از جمله همان مربیان بومی استان است که عشق به تیمداری و رونق فوتبال را در شهرش زنده نگه داشته است.

او در مصاحبه بعد از بازی مقابل خبرنگاران صادقانه عنوان کرد همه هزینه های تیمداری بر دوش او بوده و تا کنون ریالی به تیم از نهادهای دولتی شهر کمک نشده که جای تعجب دارد.

تیمداری در این سطح بسیار سخت و طاقت فرسا است و سرمربی گناوه ای ها از بازاریان و تجار شهرش درخواست کرد کتنار تیمی باشند که اگر همین روند را ادامه دهد چه بسا یک سهمیه ارزشمند به استان بوشهر و شهر گناوه هدیه بدهد.

عبدالهی لب خط  با آرامش تیمش را هدایت میکرد و کمکهای وی نیز گهگاهی نکاتی را به وی یادآوری میکردند.گناوه باید قدر این موقعیت را بداند و امید را حمایت کنند چرا که این روزها صنعتی بنام فوتبال در معرفی و رونق یک بندر تجاری می تواند بیش از گذشته تاثیرگذار باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.