شُخمِ بی برنامگی بر چمنِ گناوه/ سروش افتخاری

شناسه خبر: 23239
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398

 

سروش افتخاری / بندر گناوه

کارشناسانِ گینِس را خبر کنید تا این رکورد بی نظیر را در گناوه ثبت کنند ؛ جایی که قرار است در کمتر از ۴۸ ساعت مسابقات نونهالان این بندر از گروهی تا نیمه نهایی را بر روی یک چمن برگزار کنند.
چهار بازی در یک روز !!! به کجا چنین شتابان ؟؟
ساعت ۸ صبح مسابقه فوتبال ؟!؟ دلتان به حال چمن نمی سوزد لا اقل به فرزندان مردم رحم کنید. با چه علم ورزش و پزشکی این کار راه توجیه می کنید ؟ چه بدنی ساعت ۸ صبح آماده استارت، استپ و تکل های ورزش فوتبال است ؟ با چه رژیم تغذیه ای می توان بدن را ساعت ۸ صبح در پیک فعالیت نگه داشت ؟

آقای محمود منوچهری، مسؤل کمیته مسابقات، کجای دنیا برای یک تیم ۲۴ ساعت بعد از یک دیدار فوتبال، دیدار دوم و ۲۴ ساعت بعد از آن دیدار سوم برگزار میشود ؟ در ۴۸ ساعت ۳ بازی بدون ریکاوری ؟!
چه کسی جوابگوی مصدومیت ها و فشار های سنگین روی بدن این بازیکنان است ؟

جالب است هیأت فوتبال گناوه در تابستان به خواب زمستانی رفته بود !!
آقای منوچهر امیری رئیس هیأت ، کل تابستان را رها کرده اید تا به این روز برسید ؟
وعده های پوچ و امروز و فردای مسؤلین برای درست کردن چمن ، توجیه مناسبی نیست. شما استادیوم شماره ۲ را چندین ماه است که در اختیار دارید و می توانستید با برنامه ریزی مناسب ، منطقی و غیر فشرده ، مسابقات تمام رده ها را انجام دهید. طی این سال ها بحث های مختلفی راجع به تک چمن مظلوم گناوه نقل محفل ورزشی ها بود ولی اکنون که دو چمن وجود دارد چرا همچین برنامه ای چیدید !!
چمن شهید سراجی یک ماهی می شود که آماده است ، توی این یک ماه چه می کردید ؟ اگر قرار بود اینگونه برگزار شود که همان اول تابستان هم بدون بهانه ی ترمیم چمن امکانپذیر بود.

پروژکتور ها را برای پَسِ مرگِ ورزش گناوه گذاشته اید ؟؟؟
قضیه آمبولانس ها چیست ؟ چرا به چمن شماره ۲ نمی آیند ؟ چرا برای مسابقات فقط قول تکنسین را داده بودند ؟
چرا به شورای تأمین نمی گویید ورزش را در بوفه اتوبوس قرار داده اند ؟؟؟

جناب آقای بهروزیان فر ، مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان بوشهر ، آیا خبر دارید چمنی که بعد از سال ها دستی روی آن کشیده اید با همچین برنامه مسابقاتی اینگونه لگدمال میشود ؟ چه نظارتی بر اماکن ورزشی مخصوصاً چمن شهید سراجی ، قلب تپنده ی ورزش گناوه دارید ؟؟

جناب آقای محمد نجفی ، ریاست محترم هیأت فوتبال استان ، شما از بَدوِ ورود مشوق فوتبال پایه بودید ، مسابقات نونهالان استان قرعه کشی شد ؛ فقط دلخوش نام نماینده شهرستان ها هستید ؟ آیا نمی بایست بر چگونگی انجام مسابقات در زیر مجموعه های خود نظارت کنید !؟
اخیراً شایعات پُستی پیرامون شما میچرخد . شما به عنوان متولی فوتبال چه تضمینی برای سلامتی نونهالان و چمن در این نوع برگزاری مسابقات دارید ؟

به قول “ایرجو” : …”اینجا گناوه است”… ، ولی این بار آرش و کاوه ای در کار نیست .
این بار گناوه جاییست که مسؤلانش در ۴۸ ساعت سر و تهِ مسابقات رده نونهالان را به هم می آورند ، کَکِشان هم نمی گزد که یک نونهال ۳ روز پی در پی ساعت ۸ صبح مسابقه فوتبال بدون ریکاوری انجام می دهد !!

آری کارشناسان گینس را خبر کنید… رکوردی بی نظیر در راه است…

۱۳ آبان ۱۳۹۸


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.