پورامینی: قلعه‌نویی به من اعتراض نکرد

شناسه خبر: 28915
تاریخ انتشار: 18 آذر 1399

هافبک پیکان که جوانمردانه ترین حرکت لیگ بیستم را انجام داد، می گوید که در زادگاهش نیز این حرکت او بازتاب فراوانی داشته است.

در هفته پنجم لیگ برتر، پیکان در سیرجان دست به کار بزرگی زد. آنها توانستند تیم بدون شکست گل گهر را مغلوب کنند. کاری که در همان ۷ دقیقه ابتدایی انجام دادند و دو بار دروازه علیرضا حقیقی را باز کردند.

 

حسین پورامینی بازیکن ۲۹ ساله پیکانی ها که در بازی با ذوب آهن حرکت جوانمردانه ای انجام داد و پس از اینکه به داور بازی گفت خطای پنالتی رخ داده بر روی او اشتباه بوده است،  نامش بر سر زبانها افتاد. او در دیدار مقابل گل گهر مزد آن حرکت زیبایش را گرفت و در دقیقه ۳ توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند.
پورامینی در مورد پیروزی تیمش در برابر گل گهر گفت: بازی سختی بود. همانطور که می دانید با تیم گل گهر بازی داشتیم که تیم بدون شکست در لیگ برتر بود که در صدر جدول قرار داشت. تیم خوب و با شخصیتی که امیرخان قلعه نویی را روی نیمکت تیمش دارد. توانستیم در همان دقایق اول روی غفلت بازیکنان این تیم ۲ بار به گل برسیم. توانستیم تا آخر بازی این برتری را حفظ کنیم و آن را با تساوی یا شکست عوض نکنیم.

 

او درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: گل زدن امری است که همه بازیکنان دوست دارند آن را انجام دهند. این گل با تلاش و همکاری تمام بچه ها به دست آمد. ارسال خوبی که اسماعیل بابایی انجام داد توانستم دروازه گل گهر را باز کنم و من فقط یک تمام کننده بودم.

بازیکن پیکان در خصوص این مسئله که گل گهری ها و در رأس آنها امیر قلعه نویی نسبت به اتلاف وقت بازیکنان حریف معترض بوده اند، پاسخ داد: نه این مسئله را قبول ندارم. ما در این بازی وقت تلفی نکردیم. من هم در کنار زمین بودم آقای قلعه نویی اعتراضی نداشتند. فقط من روی یک صحنه که با بازیکن گل گهر سر به سر شدم و به بیرون از زمین انتقال داده شدم.
او در مورد بازی با آلومینیوم اراک گفت: بازی با آلومینیوم دیدار سختی است. آنها یک تیم خیلی خوب، دونده و جنگنده ای هستند. امیدوارم بتوانیم روند خوبی که پیش گرفته ایم را ادامه دهیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.  هر چند آلومینیوم تیم خوبی است و اینگونه نیست که بگوییم از پیش برنده هستیم. باید در برابر این تیم بجنگیم. ان شالله که بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

پورامینی در مورد روزهایی که پس از انجام آن حرکت جوانمردانه گذرانده است، گفت: پس از آن بازی، مدیرعامل باشگاه پیکان و مدیرعامل شرکت ایران خودرو نیز از من بابت این حرکت از من تشکر کردند. حتی در شهر خودمان در برازجان نیز این حرکت بازتاب داشت.ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.