گلایه های بازیکن قهرمان لیگ برتر / ماهینی: فقط مصدوم شدم، جرم نکرده بودم!

شناسه خبر: 39053
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1402

آرمان گهر شب گذشته در مصاف با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در فصلی که مشکلات مالی در این تیم آزار دهنده بوده در جدول بازی‌های لیگ یک باقی بماند

در مصاف آرمان گهر – شهرداری همدان بازیکنی که بنیان گذار گل شد کسی نبود جز دانیال ماهینی. مدافعی که در پیکان رباط پاره کرد و حالا در بازگشت دوباره مجبور به بازی در لیگ یک شده است و جالب اینکه در این تیم در پست مدافع میانی بازی می‌کند، در حالی که در استقلال خوزستان در فصل قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، ملوان و سایپا مدافع راست بود. البته در پیکان با درخواست عبدالله ویسی بازی در پست مدافع میانی را هم تجربه کرده بود.

دانیال ماهینی که در نیم فصل دوم به تیم آرمان گهر ملحق شده جدا از این پاس گل دو پنالتی هم برای تمیش گرفته است و درد و دل هایش را اینطور آغاز کرد: متاسفانه در فوتبال ایران مصدوم که می‌شوی دیگر هیچ کس به تو نگاه نمی کند. حتی باشگاهت. من در فصلی که در تیم پیکان رباط پاره کردم دو فصل دیگر با این تیم قرارداد داشتم اما ۲۰ روز پیش از شروع فصل به من گفتند برو قراردادت را فسخ کن و این رفتار خیلی آزار دهنده است. در حالی که من در جریان بازی برای تیم باشگاهم رباط پاره کردم و این طور نبود که این مصدومیت در خارج از زمین برای من رخ داده باشد. در فوتبال نتایج و جام‌ها فراموش می‌شوند و تنها چیزی که باقی می‌ماند رفتارهای خوب و بد است. من مصدوم شده بودم و جرم نکرده بودم. البته یک سال و اندی دور از میادین فوتبال درس‌های خوبی به من داد و یکی از حسن هایش این بود که من دوستانم را شناختم.

دانیال ماهینی ۲۹ ساله که در زمان مربیگری کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود از مهدی تارتار و ساکت الهامی تشکر کرد و گفت: ترجیح من این بود به تیم آرمان گهر ملحق شوم تا دوباره در شرایط بازی قرار گیرم. روزی که به تیم آرمان گهر آمدم شرایط تیم اصلا خوب نبود و الان وضعیت بهتر شده است. در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شدیم و در چهار بازی گل نخوردیم. قاسم شهبا در تیم آرمان گهر مربی خوب و سالمی است و امیدوارم این تیم در آینده بیشتر حمایت شود و در نهایت به لیگ برتر صعود کند. من ۲۹ سالم است و دوباره بلند می‌شوم و دوباره بازی در لیگ برتر را تجربه خواهم کرد چرا که همیشه لطف خدا در زندگی همراهم بوده است.

مدافع بوشهری پیرامون درخشش این روزهای محمد محبی و مهدی قایدی در ترکیب تیم استقلال گفت: فوتبال بوشهر هر سال می‌تواند ستاره‌های این چنین به فوتبال معرفی کند. من در تیم های زیادی همبازی مهدی طارمی بودم و از همان موقع می دانستم تبدیل به یک بازیکن بزرگ می‌شود. خوشحالم که این روزها محمد محبی و مهدی قایدی هم در ترکیب تیم استقلال می‌درخشند. همین طور که شاهد هستید، محمد دانشگر هم در ترکیب تیم سپاهان خوب بازی می کند و می‌درخشد. امیدوارم فوتبال بوشهر دوباره جان بگیرد تا ستاره‌های جدیدی از فوتبال این شهر به فوتبال باشگاهی معرفی شوند.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.