اختصاصی / خبرهایی از آخرین وضعیت تیمداری شاهین شهرداری

شناسه خبر: 27714
تاریخ انتشار: 16 مهر 1399

سه شنبه شب رسانه رسمی باشگاه شاهین شهرداری خبری مبنی بر رایزنی ها و صدور مجوز تیمداری برای فصل اینده شاهین شهرداری را روی خروجی خود قرار داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از جلسه شبانه سه شنبه ،چهارشنبه صبح در محل استانداری بوشهر جلسه ای با حضور نمایندگان شهرداری ،معاون استاندار و دو پیشکسوت باشگاه شاهین برگزار شده و پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر گردیده است.هر چند برخی خبرها حکایت از این است که در آن جلسه خورشیدیان خواستار حمایت بیشتر استانداری در مورد باشگاه شاهین شهرداری شده و از سویی دیگر پیشکسوت شاهینی هم خواستار وضعیت بهتر در مدیریت تیم و هیات مدیره باشگاه شده است!

از این جلسه مهم اینگونه خبر رسیده که مسئولان استانداری اعلام کرده اند بروید و تمرینات را آغاز کنید و در طرف مقابل عوامل شهرداری خواستار مبلغ نقدینگی برای تیم بستن شده اند.به احتمال فراوان تا روز شنبه تکلیف مجوز تیمداری و امورات باشگاه مشخص خواهد شد که این مهم با اتفاق نظر و یکدلی به ثمر خواهد نشست تا شاهین شهرداری برای حضور در لیگ یک فصل جاری استارت کارش را بزند.

 

یک نکته مهم به این گزارش باید اضافه کرد که:تجربه فصل گذشته ،اشتباهات مدیریتی از شورا تا هیات مدیره ای که هیچ وقت کار خاصی انجام نداد باید درسی باشد برای این فصل وگرنه تکرار مکرر اشتباهات دردی را دوا نخواهد کرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.