علی رضا صمیمی دروازبان بوشهری مس سونگون:برای قهرمانی آماده ایم

شناسه خبر: 1647
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1396

علیرضا صمیمی پس از پیروزی تیمش برابر حفاری اظهار داشت: ابتدا باید از هواداران ملی حفاری بابت این که برای من سنگ تمام گذاشتند، قدردانی کنم. من پنج سال در این تیم بودم و هواداران در این دیدار من را تشویق کردند.

وی ادامه داد: همچنین به تیم خوب ملی حفاری تبریک می‌گویم و واقعا جایگاه این تیم این جای جدول نیست و می‌تواند جایگاه خیلی بهتری داشته باشد. ما با برنامه به اهواز آمده بودیم و برای این بازی، دو بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و باید دفاع می‌کردیم و به ضدحمله روی می‌آوردیم. بازیکنان‌مان در این دیدار خوب بودند و توانستیم برنامه کادر فنی را در زمین پیاده کنیم.

گلر تیم فوتسال مس سونگون بیان کرد: ما می‌خواستیم روی اشتباهات ملی حفاری به نتیجه برسیم که این امر نیز محقق شد. بازیکنان حریف، اشتباه کردند و خوشبختانه توانستیم به سه امتیاز خوبی دست پیدا کنیم. ما در کورس قهرمانی هستیم و باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم. دیدار با حفاری، یکی از دیدارهای واقعا سخت ما بود و به نظرم این دیدار از بازی ما برابر تاسیسات نیز سنگین‌تر بود.

وی خاطرنشان‌کرد: حفاری، تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی خیلی خوبی هم بهره می‌برد و امیدوارم در پایان فصل، جایگاه این تیم اینجای جدول نباشد. تیم ما نیز مهره‌های خوبی در اختیار دارد و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد و برای قهرمانی بسته شده است. ان شاءالله در پایان مسابقات، جام قهرمانی برای مس سونگون و نایب قهرمانی برای ملی حفاری باشد.

صمیمی عنوان کرد: در این دیدار برای بازی با حفاری انگیزه داشتم و توانستم دروازه‌بانی‌ام را انجام دهم و بازیکنان تیم نیز در این زمینه به من کمک کردند. همه یکدل شده بودیم تا در غیاب بازیکنان ملی‌پوش مان، برنده از زمین خارج شویم و خوشبختانه با زحمات بازیکنان و کادر فنی، توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: قطعا مس سونگون برای قهرمانی بسته شده است و مهره‌های خوبی جذب کرده‌ایم، البته تمام تیم ها برای قهرمانی بسته شده‌اند که می‌توان به حفاری، تاسیسات و گیتی‌پسند هم اشاره کرد ولی ما با مهره‌های خوبی که داریم، نیم نگاه جدی به قهرمانی داریم و ان شاءالله برای اولین بار به این مهم دست پیدا کنیم.

گلر تیم فوتسال مس‌سونگون درباره وضعیت تیم‌ملی نیز گفت: تیم‌ملی ۲۱شهریورماه به المپیک داخل سالن آسیا اعزام می‌شود و انشاءالله بتوانیم از قهرمانی ایران در دو دوره گذشته نیز دفاع کنیم و هنوز بگوییم که سلطان فوتسال آسیا هستیم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.