میلاد فیاض بخش:به شاهین شهرداری آمده ام که صعود کنیم،بازی به بازی پیش می رویم!

شناسه خبر: 2567
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396

میلاد فیاض بخش هافبک شاهین شهرداری اعتقاد دارد باید به گونه ای در لیگ دو بازی کنند که بدون حرف و حدیث راهی لیگ دسته اول شوند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازیکن بوشهری با بیان مطلب فوق ادامه داد:شکر خدا دو برد خوب را ثبت کرده ایم تا با روحیه ای بهتر به مصاف داماش برویم.حریف روز چهارشنبه ما یک تیم کاملا مدعی صعود است که برای بالا رفتن بسته شده اما ما هم مدعی درجه یک برای صعود هستیم.

 

فیاض بخش گفت:در دو بازی گذشته که ۶ امتیاز را کسب کرده ایم ،مجموعه تیمی عملکرد خوبی داشته اند و برای رسیدن به هدفمان باید بدون اشتباه این لیگ سخت را ادامه دهیم.تجربه بازی در لیگ دو را نداشتم اما از سختی های کار در این لیگ با خبر هستم .اینجا شرایط خاص خود را دارد و شاهین شهرداری برای صعود از همه توانایی خود بهره میبرد.

 

بازیکن شاهین شهرداری ادامه داد:در لیگ دو فقط باید ببری و بازی به بازی پیش بروی تا اتفاقات فوتبال برای تیمت پیش نیاید.به شاهین آمده ام تا صعود کنیم و دل مردم را شاد گردد.تیم یکدست و یکدلی داریم که صحبتهای شهردار  بوشهر هم بعد از کسب دو پیروزی انگیزه ما را بیشتر کرد.

 

فیاض بخش که سابقه بازی در تیم ملی امید ایران را هم در کارنامه دارد تصریح کرد:فوتبال با تماشاگرانش جان میگیرد و لذت بخش است،باید با نتیجه های خوب خودمان در طول فصل کاری کنیم که هر بازی خانگی ما هواداران بیشتری راهی استادیوم شوند و سرانجام با یک ورزشگاه لبریز از تماشاگر راهی لیگ یک شویم.کادر فنی ما و بازیکنان شاهین شهرداری برای این کار عزمی راسخ دارند که امیدوارم به این مهم برسیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.