هفته هفتم لیگ دسته دوم/ ایرانجوان ۱ امید گناوه ۰ /ایرانجوان، اولین برد را در دربی تجربه کرد

شناسه خبر: 30173
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1399

هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته دوم با برگزاری دربی هم استانی ها در بوشهر خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوان بدون برد در شش هفته گذشته و امید گناوه بدون باخت در شش بازی قبلی به مصاف یکدیگر رفتند تا یک دربی درون استانی در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار گردد.

در نیمه اول دو تیم در میانه میدان برای رسیدن به گل تلاش داشتند و یک نبرد جانانه را شاهد بودیم.روی یک ضربه ایستگاهی ایرانجوان صاحب موقعیت شد و حمید نادری مهاجم برازجانی ایرانجوان ضربه مواج و زیبای حیات منش را تبدیل به گل کرد.

در ادامه بازی کعبی با تجربه مصدوم شد تا امیر تهمورثی کاپیتان امید وارد میدان شود.صادق گشنی هم در نیمه اول مصدوم شد و جای خود را به محمدیان داد تا هر دو تیم با تعویض های اجباری راهی راختکن شوند.

نیمه دوم حکاین دیگری داشت.ایرانجوان دل به ضدحملات و اشتباهات حریف بسته بود و حتی توسط سبحانی و نادری می توانست به گل برسد و در مقابل امید با بردن تهمورثی بلند قامت به خط حمله روی ارسالهای هوایی برنامه داشت .نبردهای هوایی بازیاری ئ مشایخ و سبزی در ایرانجوان با امیر تهمورثی که روزگاری در همین ایرانجوان توپ میزد تماشایی بود.حملات امید ادامه داشت تا اینکه در دقایق آخر به گل رسیدند اما داور مسابقه اعتقاد داشت این صحنه خطا شده است تا اعتراضات بیشتر شود.

این بازی با تک گل حمید نادری خاتمه یافت تا ایرانجوان بالاخره اولین سه امتیاز فصل را کسب کند و البته امید گناوه نیز همچنان با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ماندگار شود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.