ایرانجوان و امید گناوه با شکست لیگ را خاتمه دادند

شناسه خبر: 33502
تاریخ انتشار: 08 جولای 2021

رقابتهای لیگ دسته دوم کشور هفته آخر خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوان در حالی به مصاف ملی حفاری اهواز رفت که بازیکنان جوان و بی نام نشانخود را در کنار چند با تجربه به میدان فرستاد.خرمزی در این بازی ابتدا علی سیاوشی را درون دروازه قرار داد و سپس شاهی گلر 17 ساله تیم جوانانش را به جای او وارد کرد و شاهی در واپسین دقایق بازی یک ضربه پنالتی را مهار کرد.

این بازی با نتیجه 2بر1 به سود ملی حفاری خاتمه پیدا کرد که تنها گل ایرانجوانی ها را حمید نادری به ثمر رساند.

در گناوه امید گناوه مقابل ویستا توریبن قرار گرفت که نتیجه بازی در نهایت با نتیجه 2بر1 به سود تیم متمول ویستا توریبن خاتمه یافت.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات