لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر-هفته یازدهم/ توقف مدعیان

شناسه خبر: 5113
تاریخ انتشار: 10 آذر 1396

مرتضی خضری: در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر مدعیان متوقف شدند. پیکان دیر در بنه‌گز دست به کار بزرگی زد و تیم دوم جدول را بدون گل متوقف کرد تا بهترین نتیجه این تیم در طول یازده هفته به دست آید. پاس بندرسازان گناوه صدرنشین لیگ هم در جم متوقف شد. این تیم در مقابل مجتمع گاز پارس جنوبی جم به نتیجه ۱ بر ۱ دست یافت. پیروزی برازجان در ورزشگاه تخت این شهر ۳ بر صفر امید اهرم را شکست داد. دیدار دو تیم پارس برازجان و توحید آبدان هم روز جمعه ۹ آذر برگزار خواهد شد.

***

پیروزی برازجان نیم فصل دوم را خوب شروع کرد. این تیم در هفته اول پیکان را در دیر شکست داد و حالا با پیروزی سه بر صفر در مقابل امید اهرم شرایط خود را در جدول بهتر کرد. نماینده برازجان در نیمه نخست از روی نقطه پنالتی به گل رسید. توپی که با ضربه سر مصطفی غلامیان به دروازه نزدیک شده بود به دست مدافع حریف برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. این ضربه را علی باقرزاده به گل تبدیل کرد. در نیمه دوم ارسال محمدرضا صمصامی یکی از بهترین‌های پیروزی گل دوم را به همراه داشت. این گل را نیما بهادرپور به ثمر رساند. در ادامه این بازی پیروزی به گل سوم هم دست یافت. ضربه آزاد مستقیمی که بر روی دروازه امید فرستاده شده بود با ضربه سر حسن زارع به تیرک دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را محمدرضا صمصامی وارد دروازه کرد.

در این بازی خط میانی پیروزی روز خوبی داشت. محمدرضا صمصامی و رامین غلامی بهترین‎‌های پیروزی در این دیدار بودند.

***

کارگر بنه‌گز یکی از امیدهای قهرمانی در این فصل است. نماینده بنه‌گز مکان دوم جدول را در اختیار دارد. این تیم در خانه حریف پیکان سه امتیازی نشد تا بهترین موقعیت را برای نزدیک شدن به پاس بندرسازان گناوه از دست بدهد. پیکان که در انتهای جدول قرار دارد در مقابل کارگر روز خوبی داشت؛ خط دفاعی این تیم حملات متعدد کارگر را دفع کرد و این تیم در دو ضدحمله هم خطرناک ظاهر شد. در ضدحملات پیکان دو بار مهدی بهروزی و محمدامین فقیه صاحب موقعیت شدند که هر دو موقعیت از دست رفت.

در کنار خط دفاعی پیکان که روز خوبی داشت محمدجواد مبدهی هم بهترین عملکرد را در بین بازیکنان پیکان داشت.

سامان بیداری سرمربی کارگر در پایان بازی از غیبت بازیکنان و کمبود بازیکن گلایه کرد؛ بیداری گفت: چند بازیکن خوبمان را از دست دادیم و جای تاسف دارد که بازیکن به بهانه مشکل در تمرینات حاضر نمی‌شود ولی روی سکو تماشاگر بازی‌ست.

***

مجتمع پارس جنوبی جم در هفته یازدهم میزبان پاس بندرسازان گناوه بود که این دیدار با نتیجه ۱ بر ۱ به اتمام رسید. در نیمه نخست وقتی محمدامین حسینی در درون محوطه جریمه جم پا به توپ شد با خطای حسین پهلوان متوقف شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد ولی سیدامیرحسین موسوی بهترین گلزن لیگ توپ را در خلاف جهت دروازه‌بان به بیرون فرستاد تا بهترین موقعیت میهمان از دست برود. در نیمه دوم میزبان از دفع ناقص حسینی سنگربان پاس و تعلا خط دفاعی این تیم به گل رسید. توپی که بر روی دروازه پاس بندرسازان فرستاده شده بود در شلوغی دروازه به کسری حسینی رسید و ضربه این بازیکن دروازه میهمان را باز کرد. بعد از این گل پاس برای جبران فشار حملات خود را بیشتر کرد و ورود آرین غلامیان هم به کمک این تیم آمد تا یک بار دیگر پاس بندرسازان به پنالتی دست یابد. حرکت امیرحسین موسوی و خطای بهامین بر روی این بازیکن دومین پنالتی را برای نماینده گناوه به همراه داشت. این ضربه را مرتضی اسماعیل‌پور به گل تبدیل کرد. در دقایق پایانی محمدامین حسینی، آرین غلامیان و سیدامیرحسین موسوی فرصت گلزنی داشتند که از دست رفت.

آرین غلامیان به دلیل مصدومیت در نیمه نخست بر روی نیمکت بود ولی با ورود این بازیکن در نیمه دوم شرایط بازی هم تغییر کرد. کسری حسینی در خط حمله و سجاد دژگاهی در جناح چپ جم عملکرد خوبی داشتند.

 

منبع:پاس خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.