عبدالرحیم خرمزی:بهترین نتایج تاریخ ایرانجوان را من گرفتم اما گویا یک نفر در باشگاه دلش نمی خواهد من سرمربی شوم! خطیبی آدم سالم این فوتبال است و برایش آرزوی موفقیت دارم

شناسه خبر: 8017
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396

عبدالرحیم خرمزی سرمربی سابق ایرانجوان و عضو کنونی هیات مدیره این باشگاه در گفتگوی کوتاه خود با خبرنگار فوتبال بوشهر تاکید کرد :امیدوارم تیم در لیگ یک بماند ،این شرایط شایسته ایرانجوان نیست و اگر تا کنون حرفی نزده ام بنا به مصلحت باشگاهی بوده که همه زندگی ورزشی ام در آن سپری کرده ام.

 

وی در رابطه با اینکه چرا در میان گزینه های سرمربی گری حرفی از وی  نیامده اینگونه پاسخ داد:من بهترین نتایج تاریخ ایرانجوان را با صعود به مرحله پلی آف رقم زدم و ادعایی ندارم.با عده ای بازیکن جوان نظیر فیاض بخش،صالحی،چاهکوتاه ،پورامینی و…نتایجی را کسب کردم که شکر خدا همه چیز مشخص است اما احساس میکنم یک نفر در باشگاه دوست ندارد عبدالرحیم خرمزی سرمربی باشد ! البته طبیعی است و من حاضر نیستم به برخی باج بدهم اما همین که مردم در کوچه و خیابان به من لطف دارند و همواره در مورد وضعیت تیم ابراز نگرانی میکنند ،برایم ارزشمند است.

 

خرمزی در خاتمه گفت: حرف زیاد است اما حالا تا امیدی هست باید تیم را کمک کرد،خطیبی آدم سالم فوتبال است و قلبا آرزو میکنم ایشان بتواند تیم را در لیگ نگه دارد چرا که سازنده ترین تیم جنوب کشور در طی سالهای اخیر ایرانجوان بوده و امیدوارم از بازی ملوان تیم به روزهای خوش گذشته بازگردد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.