کلانتری سرمربی فجر سپاسی بعد از بردن شاهین در شیراز:میدانستم شاهین فقط با یک شیوه بازی میکند /معرفت، شرافت، انسانیت، اخلاق و همدلی در تک تک نفرات تیم موج می زند/

شناسه خبر: 33579
تاریخ انتشار: 22 تیر 1400

سرمربی فجرشهیدسپاسی گفت که صعود به لیگ برتر هنوز قطعی نشده و بازیکنانش برای مسجل شدن صعود، باید یک هفته دیگر تلاش و یک خاکریز دیگر را فتح کنند.

علی اصغر کلانتری پس از پیروزی قاطع برابر نماینده بوشهر که فجر را در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داد در جمع خبرنگاران گفت : اول و آخر همه چیز، شاکر خداوند هستیم که همیشه نگاه خوبی به مجموعه پاک و صادق تیم فجرشهید سپاسی دارد. تیمی که سالم و بدون حاشیه کار می کند و هیچ امتیازی را با رفتارهای غیرفوتبالی به دست نیاورده است. من این پیروزی را به روح شهید سپاسی تقدیم می کنم که ایمان داریم همیشه با ماست و در روزهای حساس یاری مان می دهد.
کلانتری گفت : هر چه خصوصیت خوب سراغ دارید را می توانید در بازیکنان این فصل فجرسپاسی پیدا کنید. نسلی هستند که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهند شد. معرفت، شرافت، انسانیت، اخلاق و همدلی در تک تک نفرات تیم موج می زند و دست یکایک آنها را می بوسم. تلاش زیادی کردیم که به اینجا برسیم و حالا یک خاکریز دیگر مانده که با فتح آن راهی لیگ برتر شویم.
وی در خصوص نکات فنی این مسابقه نیز گفت : من ۵ بازی شاهین را هر کدام دو بار تماشا کردم تا از نقاط ضعف و قوتشان آگاه شوم. می دانستیم آنها فقط یک شیوه بازی دارند و در این بازی هم با همان شیوه بازی کردند. ما دو جلسه تمرینی مان را به همین موضوع اختصاص دادیم و توانستیم روی همان نقاط ضعفی که تشخیص داده بودیم به گل برسیم. از طرف دیگر، هیچ فرصتی هم به حریف ندادیم به جز یکی دو ضربه که دروازه بان ما به راحتی آنها را مهار کرد.
سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز در پایان گفت : بچه های ما امشب تا صبح خوشحالی می کنند و از فردا کارشان را برای بازی مقابل گل ریحان شروع خواهند کرد. این بازی به هیچ عنوان ساده نخواهد بود و تمام مجموعه استان، بازیکنان و کادر فنی باید توجه داشته باشند که هنوز یک دیدار دیگر باقی مانده تا تحقق خواسته هواداران. مسئولانی هم که هنوز پای کار نیامده اند بدانند هنوز برای کمک به این تیم دیر نشده. هر کاری از دستشان بر می آید انجام دهند تا صعود شیراز به لیگ برتر قطعی شود.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.